هواوی عرضه گوشی تاشو 5G در سال 2019 را تایید کرد

به گزارش انجمن آقای شرفی، بعد از معرفی گوشی های میت 20، مدیرعامل بخش گجت های مصرفی هواوی ریچارد یو (Richard Yu) طی یک مصاحبه اعلام نموده که گوشی تاشو آن ها سال آینده روانه بازار می گردد. این مدیر ارشد همچنین گفت که این گوشی از اینترنت 5G هم پشتیبانی می نماید. رییس هیئت مدیره هواوی هم ماه پیش اعلام نموده بود که اولین گوشی 5G هواوی یک گوشی تاشو خواهد بود. او در صحبت های خود به این موضوع هم اشاره نمود که این گجت تا ماه ژوئن روانه بازار می گردد.

هواوی عرضه گوشی تاشو 5G در سال 2019 را تایید کرد

در ماه سپتامبر، یو در مصاحبه با روزنامه آلمانی Die Welt گفت که گجت های تاشو می توانند جایگزین کامپیوترها شوند. این موضوع به خاطر این است که آن ها در جیب جای می گیرند و با باز شدن صفحه نمایش آن ها، به اندازه تبلت می رسند.

اگر همه چیز مطابق برنامه ها پیش برود، سامسونگ اولین گوشی تاشو دنیا را معرفی خواهد نمود، گوشی تاشویی که فعلا از آن تحت عنوان گلکسی F یاد می گردد. انتظار می رود برخی از ویژگی های این گجت در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در تاریخ 7 نوامبر اعلام گردد. در ماه ژانویه هم در نمایشگاه CES 2019 احتمالا شاهد رونمایی این گوشی خواهیم بود.

طبق گزارش های منتشر شده، گلکسی F یک گجت 4.6 اینچی است و در مواقعی که باز می گردد، اندازه آن به 7.3 اینچ خواهد رسید. در ماه آگوست، رییس بخش موبایل سامسونگ گفت که گلکسی اس 10 اولین گوشی 5G این شرکت نخواهد بود و به همین خاطر بسیاری از کارشناسان این بحث را مطرح کردند که گلکسی F از این فناوری پشتیبانی خواهد نمود.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "هواوی عرضه گوشی تاشو 5G در سال 2019 را تایید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی عرضه گوشی تاشو 5G در سال 2019 را تایید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید