هواوی باند 4 پرو با طراحی و رنگ های جدید در راه است

به گزارش انجمن آقای شرفی، بر اساس خبرهایی که اخیرا منتشر شده است، دستبند هواوی باند 4 پرو با ویژگی های جدید نسبت به نسخه های پیشین در راه است. این دسبتند یکی از امیدهای جدید شرکت هواوی در حوزه گجت های پوشیدنی محسوب می شود.

هواوی باند 4 پرو با طراحی و رنگ های جدید در راه است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دستبند هواوی باند 4 پرو یکی از محصولات جدید هواوی است که با هدف ردیابی سلامت کاربران طراحی شده است.

هواوی هفته گذشته از ردیاب تناسب اندام باند 4 باند رونمایی کرد و به نظر می رسد این شرکت به زودی به محض نمایش یک رندر جدید از ردیاب تناسب اندام جدید خود پرده برداری می کند تا قدرت طراحی خود را نشان دهد. همانطور که از تصویرهای فاش شده قابل مشاهده است، دستبند 4 پرو به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به دستبند 3 پرو است با این تفاوت که دستبند مدل 3 در رنگ های مشکی ، سفید و آبی ارائه شده بود ، در حالی که دستبند 4 پرو علاوه بر مشکی با رنگ های قرمز و صورتی نیز عرضه خواهد شد.

در حال حاضر جزئیات چندانی درباره دستبند 4 پرو مشخص نشده است اما می توانیم انتظار داشته باشیم که این دستبند هوشمند با نمایشگر آمولد، سیستم نظارت بر ضربان قلب و 50 متر مقاومت در برابر آب همراه باشد. همچنین این دستبند به یک اتصال دهنده USB-A نیز مجهز است.

با توجه به این که باند 3 پرو در اکتبر گذشته رونمایی شد، انتظار داریم دستبند 4 پرو نیز به زودی رونمایی شود.

منبع: انتخاب

به "هواوی باند 4 پرو با طراحی و رنگ های جدید در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی باند 4 پرو با طراحی و رنگ های جدید در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید