هم سنگران القاعده ای ائتلاف سعودی، یک جوان یمنی را سر بریدند

به گزارش انجمن آقای شرفی، نیروهای گروهک تروریستی القاعده که کنار نیروهای ائتلاف سعودی در نبردی در مرکز یمن قرار گرفته اند، یک جوان یمنی را به اتهام الحاد سربریدند.

هم سنگران القاعده ای ائتلاف سعودی، یک جوان یمنی را سر بریدند

به گزارش گروه بین الملل انجمن آقای شرفی، نیروهای دولت مستعفی یمن (متحد ریاض) از جمعه گذشته (11 تیر) عملیاتی نظامی موسوم به النجم الثاقب را در استان البیضاء واقع در مرکز یمن آغاز کرده و بنا به گزارش های رسانه ای عناصر القاعده هم در این عملیات شرکت دارند (جزئیات بیشتر).

منابع محلی در استان البیضاء به وکاله الصحافه الیمنیه گفتند، عناصر القاعده مرتکب جنایات بسیاری علیه برخی منطقه ها الزاهر در جنوب البیضاء شده اند.

در ادامه این گزارش آمده، تروریست های القاعده و نیروهای ائتلاف متجاوز بسیاری از اهالی روستای الصوه در الزاهر را ربوده اند.

هدف آنها از این اقدام، استفاده از افراد ربوده شده به نام سپر انسانی و اعمال فشار بر قبایل آل حمیقان برای جنگ در صفوف متجاوزان بوده است.

بر اساس این گزارش، القاعده یکی از جوانان قبایل آل حمیقان را به اتهام الحاد سر برید زیرا وی وابسته به حزب سوسیالیست یمن (حزب الاشتراکی الیمنی) بوده و به قبایل درباره حضور نیروهای تروریستی در منطقه ها زندگی آنها هشدار داده بوده است.

منابع محلی همچنین ویدئویی از کشیده شدن یک نفر دیگر از قبایل آل حمیقان به روی زمین به دست عناصر القاعده پخش کردند.

سال گذشته (1399) برای نخستین بار اداره عقیدتی نیروهای مسلح یمن اسنادی از ارتباط عمیق و همکاری اطلاعاتی دولت اسبق یمن با سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) منتشر کرد که نشان دهنده ارتباط آمریکا و القاعده است. (جزئیات بیشتر)

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "هم سنگران القاعده ای ائتلاف سعودی، یک جوان یمنی را سر بریدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم سنگران القاعده ای ائتلاف سعودی، یک جوان یمنی را سر بریدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید