هدفم درخشش در رده بزرگسالان و اثبات شایستگی به مربیان است

به گزارش انجمن آقای شرفی، میثم دلخانی دارنده مدال طلای کشتی فرنگی مسابقات زیر 23 سال دنیا در مصاحبه با خبرنگاران گفت: پس از اینکه اردوهای تیم ملی تعطیل شد با توجه به حساسیت و محدودیت های کرونایی سعی کردم همچنان به تمرین بپردازم. بر این اساس تمرینات برنامه ریزی شده کشتی و بدنسازی را در دستور کار قرار دادم و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی مشغول حفظ توان جسمی و روحی شدم.

هدفم درخشش در رده بزرگسالان و اثبات شایستگی به مربیان است

وی توضیح داد: اهداف زیادی در سر دارم و به همین دلیل از همان ابتدای تعطیلی اردوهای تیم ملی سعی کردم به خوبی از این فرصت استفاده کنم و تمرینات را با جدیت و البته احتیاط پشت سر بگذارم. حدود 6 تا 7 جلسه تمرین کشتی و بدنسازی در هفته و همچنین تمرینات اختصاصی روی نقاط ضعفم را در برنامه داشتم و خوشبختانه فرایند رو به رشدی را پشت سر گذاشتم.

قهرمان کشتی فرنگی امیدهای دنیا اضافه نمود: یکی از مهمترین اهداف من رسیدن به دوبنده تیم ملی بزرگسالان و کسب مدال دنیای در این رده است که امیدوارم این اتفاق در رقابتهای دنیای 2020 صربستان برایم رقم بخورد. البته این خاتمه خواسته ها و اهدافم نیست و امیدوارم با این موفقیت ضمن اثبات توانمندی هایم به کادر فنی تیم ملی، بتوانم در المپیک هم شانس حضور داشته باشم.

دلخانی در خاتمه گفت: در تمامی رده های سنی در تیم ملی ایران حضور داشتم و تمام وقت و انرژی و عمرم را تا به امروز برای کشتی صرف نموده ام. در نتیجه هیچ منبع درآمدی به جز حضور در رقابتهای لیگ ندارم. امیدوارم متولیان ورزش و همچنین ستاد نقابله با کرونا هر چه زودتر تکلیف این موضوع را روشن نمایند تا ما بتوانیم با حضوردر لیگ کشتی، بخش عمده ای از مسایل و مسائل اقتصادی خودمان را رفع سازیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هدفم درخشش در رده بزرگسالان و اثبات شایستگی به مربیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفم درخشش در رده بزرگسالان و اثبات شایستگی به مربیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید