هتلهای خاص در تهران

به گزارش انجمن آقای شرفی، بسیاری درطول زندگی و سفرهای خود شهرهایی مثل تهران و شهرهایی را که از نظر سیاسی اهمیت دارند، انتخاب نمی نمایند. با این حال هستند افرادی که تصمیم به بازدید از شهر تهران در ایران یا شهرهایی مثل آنکارا در ترکیه و توکیو در ژاپن می گیرند. در این مطلب قصد آنالیز هتل های خاص تهران را داریم. هتل هایی که نسبت به محل های اسکان موقت شهر متفاوت هستند، حال چه از نظر شکل و چه از نظر امکانات. با ما همراه باشید تا با هتل های تهران بیشتر آشنا شویم.

مکان های دیدنی شهر تهران

در این شهر دوست داشتنی مکان های دیدنی متفاوت و زیادی وجود دارد. از خیابان های بزرگ و ساختمان های بزرگ تا باغ و پارک های دیدنی که می توانید با خانواده یا دوستان به آن جا بروید.

هتلهای خاص در تهران

خیابان ولی عصر

خیابان ولی عصر عظیم ترین خیابان شهر است. به جرات می توان گفت این خیابان که طراحی زیبا و درختان قدیمی بسیاری دارد، مناسب قدم زدن و پیاده روی هایی است که با دوستان خودتان دارید. البته در این خیابان پارک و مجموعه های فرهنگی زیادی هم دایر است که می توانید سری هم به آن جا بزنید.

پارک ساعی

یکی از پارک های خیابان ولی عصر پارک ساعی شهر تهران است. معمولا همه پارک های خیابان ولی عصر شلوغ و پر هوادار هستند و پارک ساعی هم از این قاعده مستثنا نیست. فصل پاییز یکی از ماه های سال است که همه پارک های تهران مخصوصا پارک ساعی و ملت در خیابان ولی عصر نمای بسیار زیبایی دارد. در این پارک مکان های تفریحی ورزشی بسیاری پیدا می گردد و در یکی از قسمت های آن که به باغ ژاپنی معروف است، پرندگانی زیبا را نگهداری می نمایند.

معرفی هتل های تهران

شهر تهران هتل های زیادی دارد که به فراخور تعداد جمعیت و شرایط هر منطقه از نظر ویژگی و... متفاوت هستند. در این مطلب هتل های خاص تهران را که از نظر شمایل و ساخت با دیگر مهمانسراهای شهر متفاوت است، معرفی می کنیم. درادامه این مطلب با ما همراه باشید.

هتل پهلوان رزاز تهران

یکی از هتل های تهران که هواداران زیادی هم دارد، هتل پهلوان رزاز است. این هتل که در کوچه پس کوچه های خیابان علیرضا جاوید در منطقه بهارستان و محله میرزا محمود وزیر ساخته شده، قدمتی مربوط به دوران قاجار و پهلوی دارد. هتل به سبک سنتی ساخته شده و شما می توانید حال وهوای خانه های قدیمی و زندگی قاجاری را در آن حس کنید. این سبک هتل معمولا در شهرهای قدیمی ایران ساخته می شوند؛ هتل هایی که مثل هتل عباسی در اصفهان، داد در شیراز و بسیاری دیگر که در شهرهای قدیمی ساخته شده اند. ساختمان هتل در دو طبقه با 10 باب اتاق و سوئیت ساخته شده است. ازجمله امکاناتی که در اتاق های این هتل وجود دارد، می توان به میز تحریر، سرویس بهداشتی، حمام، صبحانه، کمد، سرویس خواب، تلویزیون، سیستم های گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه و... اشاره نمود.

علاوه بر امکانات اتاق ها در لابی و محوطه هتل هم خدمات و امکاناتی جداگانه و عمومی به مسافران ارائه می گردد. در این هتل خدماتی نظیر خدمات ترانسفر، خدمات تور، فضای سبز، اینتر نت در لابی (نامحدود و رایگان)، خدمات باربری و... دردسترس خواهد بود. هرچند که از نظر وسعت نمی توان این هتل را با نمونه های شبیه به آن در دیگر شهرها مقایسه کرد؛ اما از نظر خدمات، در حد خودش شرایط ایده آل و خوبی برای مسافر دارد.

اگر هتل پهلوان بزاز را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نموده اید، بسیار مهم است که بتوانید در آن جا زودتر از دیگران اتاق رزرو کنید. شرایط این هتل به نوعی است که به دلیل کم بودن تعداد اتاق ها، واحدهای اقامتی زود پر می گردد. برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می کنم که رزرو هتل تهران به صورت آنلاین را امتحان کنید. شما می توانید قبل از شروع سفر با رزرو هتل تهران علی بابا به صورت آنلاین، این مشکل را به طورکلی رفع کنید.

پانسیون رز تهران

ازجمله دیگر هتل های خاصی که در شهر تهران ساخته شده، پانسیون رز است که به نوعی می توان از آن به عنوان یک آپارتمان اجاره ای یاد کرد. پانسیون ها ساختمان هایی هستند که خانه های موجود در آن به صورت هتل گونه و با قوانین خاصی اجاره داده می گردد. مثلا تایم ورود و خروج مشخصی دارد و شما باید آن را رزرو کنید.

پانسیون رز در هشت طبقه با 16 خانه در خیابان مفتح بین دروازه دولت و میدان مفتح ساخته شده است. خانه های موجود در این هتل تقریبا همه امکانات یک خانه کامل را دارد و شما می توانید به راحتی در آن جا زندگی کنید. بسیار مهم است که قبل از سفر از وجود خانه خالی در این پانسیون مطمئن شوید؛ به این منظور از سامانه های رزرو آنلاین هتل بهره ببرید. سایت علی بابا یکی از این سامانه هایی است که با استفاده از آن رزرو هتل تهران به صورت آنلاین بسیار راحت می گردد.

پانسیون رز علاوه بر امکانات اتاق ها امکانات و خدماتی را هم به صورت عمومی به شما ارائه می دهد. این امکانات شامل خدماتی نظیر وسایل اداری مانند دستگاه های فکس و کپی، خدمات صرافی، خدمات ترانسفر، خدمات رفت وبرگشت، تورهای گردشگری و... هستند که برای مسافران هتل با هزینه کم تر انجام می شوند.

منبع: گردشبان

به "هتلهای خاص در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتلهای خاص در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید