می توانیم لیست آسیایی را تغییر دهیم ، متاسفانه باید هزینه کنیم

به گزارش انجمن آقای شرفی، امیرعلی حسینی در مورد ارسال لیست اولیه پرسپولیس برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز برنامه سفر خود را به فدراسیون فوتبال فرستادیم و تنها زمان سفر باقی مانده است.

می توانیم لیست آسیایی را تغییر دهیم ، متاسفانه باید هزینه کنیم

معاون امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره مجوز تعییر در لیست این تیم با جذب احتاقتصادی بازیکنان جدید گفت: فهرست ابتدایی را دادیم و فرصت داریم اسامی بازیکنان جدید خود را به آن اضافه کنیم. اگر بازیکنی هم از فهرست اولیه ما بیرون بیاید باز هم آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد.

وی درباره جزئیات هزینه های پرداختی از سوی AFC برای تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا که بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می گردد اضافه کرد: طبق قانونی که سال ها وجود داشته اگر یک تیم به عنوان میهمان در لیگ قهرمانان آسیا باشد 29 نفر از اعضای این تیم هزینه شان پرداخت می گردد که با توافق بین آنها افزایش پیدا می کرد.

حسینی ادامه داد: اعضای کادر فنی و سایر عوامل پرسپولیس 20 نفر هستند. ضمن اینکه با توجه به شرایط بیماری کرونا به جای 30 بازیکن، اسامی 35 بازیکن را می توانیم به AFC ارسال کنیم. در مجموع 55 نفر می توانند ID کارت حضور در لیگ قهرمانان را داشته باشند.

وی ادامه داد: از این 55 نفر، AFC هزینه اقامت 18 بازیکن و 11 عضو کادر فنی که در مجموع 29 نفر می شوند را تقبل می نماید. هزینه اقامت سایر نفرات بر عهده خود باشگاه است.

معاون بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره عدم پرداخت یاری 100 هزاردلاری AFC توضیح داد: متاسفانه حرف خود را عوض نموده و در نامه های جدید ود این موضوع را رد کردند و اعلام به پرداخت تنها هزینه 29 نفر از اعضای تیم کردند. بنابراین ناچار هستیم خودمان بخشی از هزینه ها را پرداخت کنیم.قرار بود صد هزار دلار یاری هزینه سفر و 60 هزار دلار بلیت هواپیما باشد که چنین موضوعی انجام نمی گردد.

وی درباره تسویه باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ تا پنجشنبه هفته جاری یادآور شد: این موضوع را از مدیریت باشگاه و کمیته اقتصادی بپرسید چون من اطلاعی ندارم. پرونده زلاتکو، مارکو و ایگور، بسته شد و بخشی از طلب برانکو هم پرداخت شده و به زودی هم امیدواریم به جامانده مطالباتش پرداخت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می توانیم لیست آسیایی را تغییر دهیم ، متاسفانه باید هزینه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانیم لیست آسیایی را تغییر دهیم ، متاسفانه باید هزینه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید