موج شدید مهاجرت کارمندان اپل به سمت فیس بوک

به گزارش انجمن آقای شرفی، اپل به کارمندان خود تا 180 هزار دلار پاداش می دهد تا از فرار آن ها به متای مادر فیسبوک جلوگیری کند.

موج شدید مهاجرت کارمندان اپل به سمت فیس بوک

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از نیویورک پست، طبق یک گزارش تازه، اپل در تلاشی برای جلوگیری از فرار کارمندانش به دیگر شرکت های بزرگ فناوری از جمله متا، شرکت مادر فیسبوک، پاداش های شگفت انگیزی تا 180 هزار دلار را به مهندسان نرم افزار خود پرداخت می نماید.

بلومبرگ روز سه شنبه گزارش داد که به مهندسان منتخب در سراسر شرکت گفته شده است که هفته گذشته این پاداش ها را دریافت خواهند کرد.

به گفته این رسانه، پاداش ها از 50000 دلار تا 180000 دلار متغیر بودند و به صورت واحد های سهام محدود ارائه می شدند. طبق گزارش ها، اعطای یاری های سهام چهار سال طول می کشد تا به طور کامل تخصیص داده گردد و به کارمندان دلیلی برای ماندن در شرکت می دهد تا به شرکت های متا، گوگل، آمازون یا سایر رقبا وارد نشوند.

این خبر در حالی منتشر می گردد که شرکت های بزرگ فناوری بر سر استعداد های کمیاب مهندسی در سیلیکون، ولی دعوا می نمایند و طبق گزارش ها، متا تنها در چند ماه گذشته 100 مهندس از اپل را استخدام نموده است. به گفته بلومبرگ، شرکت مادر فیس بوک و اینستاگرام به ویژه به استخدام کارمندان واقعیت افزوده، هوش مصنوعی، نرم افزار و مهندسی سخت افزار تمرکز دارد.

اپل و متا بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند. برنامه های نسبتاً فشرده اپل برای بازگشت به دفتر نیز بعضی از کارمندان شرکت را عصبانی نموده است، زیرا این شرکت میخواهد در نهایت حداقل سه روز در هفته مهندسان را به دفتر بازگرداند.

منبع: انتخاب

به "موج شدید مهاجرت کارمندان اپل به سمت فیس بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج شدید مهاجرت کارمندان اپل به سمت فیس بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید