مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یاری 1 میلیون دلاری اپل به طوفان زدگان آمریکا تا آپدیت یوتیوب بچه ها

به گزارش انجمن آقای شرفی، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یاری 1 میلیون دلاری اپل به طوفان زدگان آمریکا تا آپدیت یوتیوب بچه ها

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

اپل مبلغ 1 میلیون دلار را برای یاری به آسیب دیدگان طوفان فلورانس به صلیب سرخ اهدا کرد.این طوفان اهالی کارولینای شمالی را به شدت متضرر خواهد نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ساعت هوشمند نو هواوی با نامی متفاوت وارد بازار شد. این ساعت هوشمند با نام Watch X در اروپا معرفی گردید. این نام به وسیله اتحادیه حقوقی اروپا انتخاب شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اسپیکرهای خانگی و نو گوگل به کاربران یاری می نمایند آهنگ در حال پخش را از بین هزاران موسیقی شناسایی نمایند.این موضوع می تواند یک بهشت صوتی درجه یک را برای کاربران موسیقی خلق کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل از به روز رسانی نو خود برای برنامه محبوب کروم رونمایی نموده است. برنامه ای که می تواند برای کاربران جالب توجه باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت خودروسازی فولکس واگن در پی آن است که در حوزه خودروهای خودران یک اتحاد بین المللی ایجاد کند. هدف از این کار افزایش استانداردهای خودروسازی توصیف شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یاری 1 میلیون دلاری اپل به طوفان زدگان آمریکا تا آپدیت یوتیوب بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از یاری 1 میلیون دلاری اپل به طوفان زدگان آمریکا تا آپدیت یوتیوب بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید