معرفی بازی نوروزی: Dreams

به گزارش انجمن آقای شرفی، امیدواریم که تعطیلات خوبی را گذرانده و از این بازه زمانی به بهترین شکل ممکن استفاده نموده باشید؛ مطمئنا لازم نیست اضافه کنیم منظورمان این است که امیدواریم این دو هفته را خوب به بازی کردن گذرانده باشید. این جریان را در روز سیزده بدر هم ادامه دهید و به خاطر یک روز، تمام کوشش چند ماهه خود و دیگران را بر باد ندهید. قول می دهیم بازی های ویدیویی از هر چیز دیگری که در ذهن داشته باشید، بیشتر سرگرمتان نمایند؛ به خصوص که برای امروز، خاص ترین بازی ویدیویی چند سال اخیر را انتخاب نموده ایم. برای امروز، یا حتی کل هفته های اخیر که در قرنطینه گذرانده اید، برنامه و تخیلاتی داشته اید؟ آن ها را در دریمز بسازید.

معرفی بازی نوروزی: Dreams

بازی ریمز که شاید حتی نباید آن را بازی بنامیم، مجموعه ای از ابزارهای مختلف برای ساخت تجربه های متفاوت است. در توصیف آن بد نیست به ساخته قبلی سازندگانش یعنی عظیم سیاره کوچک اشاره کنیم. در عظیم سیاره کوچک، مرحله بازی می ساختید، اما در دریمز هر چیزی که در ذهنتان است را اعم از بازی کامل، انیمیشن، موسیقی، طراحی یا هر چیز دیگری، پیاده می کنید؛ آن هم بدون احتیاج به دانستن یک خط کد نویسی.

  • در Dreams بازی بسازید و آن را به اشتراک بگذارید

البته که کار با دریمز احتیاج به یادگیری و زمان گذاشتن دارد و یکی از بهترین روش ها، تجربه بازی هایی است که به صورت پیش فرض توسط سازندگان آن در دریمز قرار داده شده. پیش از هر چیز می توانید تعدادی بازی مختلف که برای آموزش و نشان دادن قابلیت های مختلف در دریمز قرار داده شده اند را تجربه و سپس خودتان ساخت چیزی را شروع کنید. می توان در دریمز بازی اول شخص ساخت، تیراندازی سوم شخص، بازی ریتمیک، ماجراجویی دو بعدی، مسابقه ای یا هر چیز دیگری. مدل ها را خودتان می سازید یا از بین آنچه بقیه ساخته و به اشتراک گذاشته اند قرض و استفاده می کنید. کدهای لازم برای هوش مصنوعی را به ساده ترین شکل ممکن و با استفاده از چارت های راحت می نویسید یا از پروژه ای دیگر برمی دارید و در بازی خود قرار می دهید. بقیه هم می توانند به پروژه شما دسترسی داشته باشند و همگی با یاری یکدیگر، در یک جامعه عظیم از سازندگان محتوا، در دریمز کنار هم می آیید و دست به خلق کارهای هنری می زنید.

ابزارهای ساخت موسیقی که بعضی اوقات کم از نرم افزارهای ساخت موسیقی عظیم ندارند، بخش مدل سازی سه بعدی، ساخت مرحله، طراحی انیمیشن و هر چیزی که اساسا برای فراوری محتوا لازم باشد در دریمز وجود دارد. آنچه سونی و استودیوی مدیا مولکول با دریمز خلق نموده و در اختیار افراد قرار داده اند، مجموعه ای قدرتمند از ابزارهای مختلف است که به هر کاری می آید. حتی اگر حوصله ندارید چیزی بسازید، می توانید صدها ساعت مشغول تجربه ساخته های دیگر افراد شوید؛ ساخته هایی که بعضی بانمک، بعضی هنری و بعضی در حد و اندازه یک شاهکار هستند.

امیدواریم دریمز در آینده نزدیک، بیرون از پلی استیشن و روی کامپیوتر هم عرضه گردد، چون بعضی اوقات واقعا احساس می کنید که برای طراحی بهتر و دقیق تر و سرعت بالاتر، احتیاج به ماوس و کیبورد دارید. دریمز روی پلی استیشن قیمت بالایی هم ندارد و حتی اگر نمی خواهید چیزی بسازید، قیمتش برای دیدن و بازی کردن ساخته های دیگران، به خوبی می ارزد.

نام بازی: Dreams

تهیه کننده: Sony Interactive Entertainment

سازنده: Media Molecule

سبک: شبیه سازی

پلتفرم: پلی استیشن 4

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی بازی نوروزی: Dreams" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازی نوروزی: Dreams"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید