لحظه دیدنی پایین کشیدن لوگوی تازه توییتر، عمر کوتاه درخشش ایکس

به گزارش انجمن آقای شرفی، لوگوی تازه X که در پشت بام ساختمان توییتر قرار داشت و صدای همسایگان این شرکت را درآورده بود، تنها پس از چند روز از جای خود برداشته شد. ظاهراً دپارتمان ساخت وساز شهرداری سان فرانسیسکو 24 شکایت را درباره این لوگوی بزرگ که نور بسیار زیاد داشت، دریافت نموده بود.

لحظه دیدنی پایین کشیدن لوگوی تازه توییتر، عمر کوتاه درخشش ایکس

به گزارش گاردین، سخنگوی بازرسی ساختمان ها در شهرداری سان فرانسیسکو اظهار داشت که بازرسان این دپارتمان فرایند حذف این لوگو از روی پشت بام X یا توییتر سابق را مشاهده نموده اند. بااین حال، شهرداری همچنان به ارزیابی های خود دراین باره ادامه می دهد تا در صورت احتیاج، شرکت ایلان ماسک را به خاطر نصب بدون مجوز این سازه نورانی جریمه کند.

شرکت ایکس مدعی شده که برداشتن این لوگو داوطلبانه بوده است. پیش تر گفته شده بود که مسئولان این شرکت به بازرسان شهرداری اجازه آنالیز پشت بام را نداده و گفته بودند که این لوگو برای رویدادی کوتاه آنجا قرار گرفته است.

ایلان ماسک اخیراً اعلام نموده بود که با وجود دریافت پیشنهاد ها برای ترک شهر سان فرانسیسکو، قصد انجام چنین کاری را ندارد و به حضور در این شهر ادامه خواهد داد. او پیش تر مقر اصلی تسلا را از کالیفرنیا به تگزاس منتقل نموده بود.

توییتر هفته گذشته برند خود را به ایکس تغییر داد و به موجب این اتفاق، لوگوی پرنده آبی هم به حرف انگلیسی X تبدیل شد. البته ایلان ماسک گفته بود که این تغییر فعلاً موقتی است تا احتمالاً در آینده یک طرح نهایی جایگزین این لوگو گردد. او گفته بود که این لوگو به وسیله یک کاربر پیشنهاد شده است و بدون شک اصلاحاتی را در پیش رو خواهد گذاشت. بااین حال، به نظر می رسد که اولویت اول ماسک حذف لوگوی پرنده آبی بوده است.

ایلان ماسک مدت هاست که از برنامه ای برای تبدیل کردن توییتر به سوپراپلیکیشنی شبیه به وی چت چین حرف می زند. این اپلیکیشن با نام X می تواند افزون بر رفع احتیاج مردم برای ارتباط به وسیله شبکه های اجتماعی و پیغام رسان ها، احتیاج به بانک داری و پرداخت ها را هم رفع کند. پیش تر لیندا یاکارینو، مدیرعامل تازه توییتر هم این موضوع را تأیید نموده بود.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرارو

به "لحظه دیدنی پایین کشیدن لوگوی تازه توییتر، عمر کوتاه درخشش ایکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه دیدنی پایین کشیدن لوگوی تازه توییتر، عمر کوتاه درخشش ایکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید