قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم و رزرو آن

به گزارش انجمن آقای شرفی، مشهد یکی از بزرگ ترین شهرها و در عین حال سرگرمیی ترین و زیارتی ترین شهرهای ایران به شمار میرود و همه روزه میزبان پذیرایی از مسافران و گردشگران بسیار زیادی است؛ اگر شما هم یکی از مسافران هستید که می خواهید علاوه بر سرگرمی، روح و قلبتان را هم تسکین دهید، می توانید شهر مشهد را برای سفر یک یا چند روزه خود انتخاب کنید؛ اما برای پیداکردن محلی برای اقامت ممکن است با گزینه های بسیار زیادی روبرو باشید و هزینه رزرو آن ها یکی از ملاک های مهم برای شما باشد.

قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم و رزرو آن

سایت اسنپ روم با رزرو هتل آپارتمان مشهد مقرون به صرفه این مشکل را برای شما رفع نموده و شما می توانید برای رزرو هتل آپارتمان مشهد مقرون به صرفه یا مشاهده قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم، به سایت اسنپ روم سر بزنید.

تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا بعضی از هتل آپارتمان های مشهد را به شما معرفی نموده و درباره مزیت های اسنپ روم بیشتر برای شما صحبت کنیم.

هتل آپارتمان یاسین نور

این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا 8، تقاطع دوم سمت چپ و با پلاک 48 در این منطقه نهاده شده است؛ بنابراین اگر احتیاج به رزرو هتل آپارتمان در مشهد و نزدیک به حرم داشتید، می توانید روی این اقامتگاه حساب نموده و برای آگاه شدن از قیمت هتل اپارتمان در مشهد نزدیک حرم می توانید به سایت اسنپ روم مراجعه کنید.

اتاق های این هتل شامل اتاق دو تخته دابل، اتاق سه تخته دابل/سینگل، اتاق چهار تخته دابل/سینگل و سوئیت پنج تخته یکخوابه می گردد. برای داشتن اقامتی دلچسب در این هتل آپارتمان مشهد مقرون به صرفه باید قوانین و مقررات زیر را رعایت کنید:

1-ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه آن ساعت 12 ظهر است.

2-تخلیه دیرهنگام اتاق ها، هزینه ای جداگانه به عنوان جریمه را برای شما به همراه خواهد داشت.

3-امکان لغو یا تغییر رزرو در روزهای تعطیل رسمی یا ایام نوروز وجود ندارد.

4-برای تمدید اقامت خود باید از 24 ساعت قبل با تیم پشتیبانی اسنپ روم هماهنگ کنید.

5-هزینه اقامت بچه ها طبق تعرفه هتل حساب می گردد.

6-تمدید اقامت تنها با تایید کارشناس اسنپ روم و با دریافت فرم پذیرش قطعی می گردد.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره این هتل آپارتمان یا دیگر هتل های مشهد می توانید به اسنپ روم مراجعه کنید.

هتل آپارتمان جمالی

این هتل آپارتمان در امام رضا 8 و بین حنایی 4/6 و 6/6 نهاده شده و در سال 1378 افتتاح شده است. با رزرو این هتل آپارتمان مقرون به صرفه مشهد با حرم امام رضا و به وسیله خودرو تنها سه دقیقه و با پای پیاده تنها ده دقیقه فاصله دارید. میتوانید قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم را از اسنپ روم سوال کنید.

این هتل آپارتمان در مرکز شهر مشهد قرار داشته و به جاهای دیدنی این شهر مانند مسجد گوهرشاد، موزه آستان قدس رضوی، آرامگاه شیخ بهایی، بازار امام رضا و مراکز تجاری 17 شهریور دسترسی خوبی دارد.

این اقامتگاه در سال 1397 به منظور افزایش کیفیت و خدمت رسانی بهتر به مسافران گرامی مورد بازسازی نهاده شد و در حال حاضر آماده پذیرایی از شما مهمانان مشتریان عزیز است.

اتاق های این هتل شامل اتاق یک تخته، سوئیت دو تخته دابل، سوئیت سه تخته دابل سینگل، سوئیت چهار تخته دابل سینگل، سوئیت چهار تخته دابل و سوئیت پنج تخته دابل سینگل می گردد.

قابل ذکر است که بدانید تمامی قوانین ذکر شده برای دیگر هتل های اسنپ روم، برای هتل آپارتمان جمالی نیز صدق می نماید و شما می توانید برای اطلاع پیدا کردن از قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم به سایت اسنپ روم سر بزنید.

جمع بندی

برترین و به صرفه ترین اقامتگاه ها مانند هتل آپارتمان مشهد مقرون به صرفه را به وسیله سایت اسنپ روم، برنامه اسنپ یا تماس با کارکنان رزرو کنید. از جمله مزایای اسنپ روم، نزدیکبودن اقامتگاه ها به مراکز مهم شهر و وسایل نقلیه عمومی، پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته، امکان رزرو با کمترین بودجه و دریافت تخفیف از کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ را میتوان نام برد.

درضمن اسنپ روم جزو گروه بزرگ اسنپ بوده و سابقه ای چندین ساله در زمینه اجاره انواع اقامتگاه های هتلی و غیر هتلی دارد.

منبع: همگردی

به "قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم و رزرو آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم و رزرو آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید