فیلم ، موشک زمینی آلمانی رکورد گینس را شکست!

به گزارش انجمن آقای شرفی، پدال نوشت: محققان دانشگاه اشتوتگارت آلمان، پیروز به ثبت رکوردی تازه برای سرعت گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت با خودرو شده اند.

فیلم ، موشک زمینی آلمانی رکورد گینس را شکست!

وقتی از خودروهای الکتریکی سریع صحبت می گردد، ریمک نورا و تسلا مدل S پلاد به فکر می آیند زیرا هردو در زمان از دو ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می رسند اما حالا یک خودروی برقی تک نفره که به لطف ابعاد کوچک و ساختار فیبر کربنی تنها 173 کیلوگرم وزن دارد، پیروز به شکست رکورد صفرتاصد دنیا شده است. این موشک زمینی که با سیستم تعلیق مستقل و چرخ های کربنی به وسیله گروهی متشکل از 20 دانشجو از دانشگاه اشتوتگارت بنام گرین تیم ساخته شده است، E0711-11 EVO نام دارد.

بیشتر بخوانید:

  • عکس | راز انسان هایی که در غار وحشت نیمه شب کشته شدند!

اما چیزی که بیشتر اهمیت دارد، قوای محرک این خودرو است که از چهار موتور الکتریکی روی چرخ ها تشکیل شده و مجموعاً 240 اسب بخار قدرت فراوری می نمایند. موتورها به وسیله یک پکیج باطری هوا خنک 7.67 کیلووات ساعتی تغذیه می شوند. این قطعات نیز روی یک مونوکوک فیبر کربنی تقویت شده با پلاستیک سوار شده اند. مأموریت گرین تیم اشتوتگارت در ساخت این خودرو شکست رکورد دنیای بوده که توانسته اند بدان دست پیدا نمایند زیرا E0711-11 EVO رکورد پرشتاب ترین خودروی الکتریکی دنیا را بنام خود ثبت نموده است.

نمایندگان گینس در سایت شرکت بوش در استان بادن وورتمبرگ آلمان شتاب خیره نماینده E0711 را تأیید کردند. این خودرو توانست در زمان 1.461 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد. شتاب E0711 آن قدر سریع است که به سختی می توان از آن فیلم برداری کرد زیرا تنها به اندازهٔ پلک زدن طول می کشد.

یک خودروی مسابقه ای فرمول E برای اینکه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد به 2.8 ثانیه زمان احتیاج دارد. این موضوع، سرعت گیری باورنکردنی E0711-11 EVO را نشان می دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "فیلم ، موشک زمینی آلمانی رکورد گینس را شکست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، موشک زمینی آلمانی رکورد گینس را شکست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید