فارس من، شهریه دانشجویی صرف توسعه زیر ساخت الکترونیک دانشگاه می گردد

به گزارش انجمن آقای شرفی، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: شهریه دریافتی از دانشجویان این دانشگاه مانند سایر مراکز آموزشی صرف توسعه زیر ساخت الکترونیک دانشگاه می گردد.

فارس من، شهریه دانشجویی صرف توسعه زیر ساخت الکترونیک دانشگاه می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی انجمن آقای شرفی، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان انجمن آقای شرفی می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا انجمن آقای شرفی این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان انجمن آقای شرفی موضوع نه به پرداخت کامل شهریه دانشگاه بدلیل کرونا را مطرح نموده و از انجمن آقای شرفی خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که انجمن آقای شرفی انجمن آقای شرفی برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

امیر حسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور در این رابطه گفت: شهریه دریافتی از دانشجویان این دانشگاه مانند سایر مراکز آموزشی صرف توسعه زیر ساخت الکترونیک دانشگاه می گردد.

وی ادامه داد: شیوه آموزشی دانشگاه پیغام نور ترکیبی است به این معنی که هرسال 20 درصد آموزش ها در این دانشگاه الکترونیک بوده و 80 درصد دیگر حضوری و از راه دور انجام می گردد.

دانشگاه پیغام نور در زمان شیوع کرونا آموزش الکترونیک خود را از 20 درصد به 95 درصد رسانده است

بهروز در ادامه خاطر نشان کرد: سال جاری دانشگاه پیغام نور برای حفظ سلامت دانشجویان به جای آنکه همانند سال های گذشته 20 درصد آموزش خود را به آموزش الکترونیک اختصاص دهد این میزان را به بیش از 95 درصد رسانده است این در حالی است که تعداد دانشجویان ما به 450 هزار نفر می رسد و حجم کار بسیار عظیم و گسترده است.

بهروز توضیح داد: به ازای شهریه ای که از دانشجویان دریافت می گردد کلاس های مجازی ما به صورت منظم و با شرکت همه اساتید برگزار می گردد و همه آموزش ها در سامانه دانشگاه ذخیره شده و برای استفاده همه دانشجویان قابل برداشت است.

وی با بیان اینکه شیوه آموزش دانشگاه پیغام نور ترکیبی است، یادآور شد: قبل از شیوع ویروس کرونا کلاس های حضوری این دانشگاه در سطح برطرف اشکال بوده است و بیشتر آموزش ها الکترونیکی انجام می شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، شهریه دانشجویی صرف توسعه زیر ساخت الکترونیک دانشگاه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، شهریه دانشجویی صرف توسعه زیر ساخت الکترونیک دانشگاه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید