امروز، آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد

به گزارش انجمن آقای شرفی، ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد 1400 دانشگاه آزاد اسلامی امروز (آدینه، 7 آبان) سرانجام می پذیرد.

امروز، آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی انجمن آقای شرفی، ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد 1400 دانشگاه آزاد اسلامی امروز (آدینه، 7 آبان) انتها می پذیرد و بر این اساس، پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تا انتها امروز فرصت دارند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان کلیه محل های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته، مراجعه نمایند.

اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد، به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل از جمله مدارک لازم برای ثبت نام داوطلبان است.

تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، شش قطعه عکس 4×3 تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیراً تهیه شده باشد (برای دانشجویان آقا مشمول 12 قطعه) و مدرکی که شرایط خدمت وظیفه عمومی را معین کند، از جمله مدارک ثبت نام داوطلبان است.

شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می گردد. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ 2 میلیون و 225 هزار ریال عنوان هزینه خدمات آموزشی، در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

زمان ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که در ابتدا از تاریخ 1 تا 3 آبان ماه اعلام شده بود، تا تاریخ 7 آبان ماه تمدید شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "امروز، آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز، آخرین مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید