طرز تهیه سالاد بروکلی و سیب خوشمزه و ساده

به گزارش انجمن آقای شرفی، اگر از خوردن غذاهای تکراری خسته شده اید، اگر دوست دارید یک وعده غذایی سبک و آسان تهیه کنید و حتی اگر گیاه خوار هستید، سالاد بروکلی مخصوص شماست. شاید ترکیب بروکلی و سیب به نظرتان خیلی جالب نرسد؛ اما اگر دوست دارید طعم های تازه را امتحان کنید، با یک بار خوردن این سالاد ممکن است از طعم جالب آن شگفت زده شوید! در این مطلب از مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ ما طرز تهیه سالاد بروکلی و سیب را به شما آموزش می دهیم که تنها چند دقیقه زمان برای تهیه آن نیاز دارید.

طرز تهیه سالاد بروکلی و سیب خوشمزه و ساده

سالاد بروکلی و سیب

کلم بروکلی سرشار از ویتامین است و خوب است آن را در وعده های غذایی خود بگنجانیم. ترکیب کشمش و سیب در این سالاد، طعم آن را هیجان انگیز کرده است.

مواد لازم

  • کلم بروکلی: یک عدد
  • سیب قرمز: نصف یک عدد
  • هویج رنده شده: یک عدد
  • پیاز قرمز میانه: یک عدد
  • گردوی خرد شده: 2 عدد
  • ماست: یک پیمانه
  • سس مایونز: یک قاشق غذاخوری
  • کشمش پلویی: یک قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه: از هرکدام یک قاشق چای خوری

طرز تهیه سالاد بروکلی و سیب

1.

برای آماده کردن این سالاد خوشمزه، ابتدا کلم بروکلی را همانند تصویر برش می زنیم و با محلول ضدعفونی کننده کاملا می شوییم و کنار می گذاریم.

2.

در این مرحله، سیب و پیاز قرمز را همانند تصویر برش های کوچک می زنیم و کنار می گذاریم.

3.

در این مرحله، کلم بروکلی شسته شده، سیب، پیاز قرمز، هویج رنده شده، کشمش پلویی و گردوی خرد شده را درون ظرف مورد نظر می ریزیم.

4.

در آخر ماست، سس مایونز، نمک و فلفل سیاه را به مابقی مواد سالاد اضافه می کنیم و به خوبی مخلوط می کنیم. سالاد خوش رنگ و مجذوب کننده آماده شده را به مدت یک ساعت درون یخچال قرار می دهیم تا طعم مواد به خرد هم برود.

-

انجمن آقای شرفی مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای انجمن آقای شرفی در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای انجمن آقای شرفی، به طور مستقیم از انجمن آقای شرفی کسب درآمد می کنند.

انجمن آقای شرفی به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به انجمن آقای شرفی مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه سالاد بروکلی و سیب خوشمزه و ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه سالاد بروکلی و سیب خوشمزه و ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید