صدور 4 هزار و 316 پروانه ساخت خانه در تهران ، بیشترین پروانه برای کدام منطقه است؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به اندازه ساخت و ساز در منطقه ها مختلف تهران گفت: از ابتدای سال تا به امروز 4 هزار و 316 پروانه ساخت در منطقه ها 22 گانه تهران صادر شده است.

صدور 4 هزار و 316 پروانه ساخت خانه در تهران ، بیشترین پروانه برای کدام منطقه است؟

به گزارش انجمن آقای شرفی،مهدی عباسی اضافه کرد: بیشترین آمار صدور پروانه متعلق به منطقه 15 با صدور 536 پروانه و کمترین پروانه صادر شده در منطقه 9 تهران با 91 پروانه است.

او توضیح داد: بعلاوه در رتبه دوم صدور بیشترین پروانه ساخت منطقه 4 تهران با صدور 355 پروانه و سپس منطقه 2 با صدور 325 پروانه واقع شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران درباره تعداد صدور پروانه ساخت در سایر منطقه ها مرکز گفت: از ابتدای سال تا به امروز در منطقه یک تهران 176 پروانه در منطقه سه 106 پروانه ساخت و ساز در منطقه پنج 202 پروانه و در منطقه 6 تهران نیز 112 پروانه ساخت و ساز صادر شده است.

با گذشت 10 ماه از آغاز سال، شهرداری توانسته است تعداد پروانه های ساخت خود را افزایش دهد و بعلاوه در بستر اعطای مشوق ها سازندگان تمایل بیشتری به ساخت مسکن نموده اند، اما همانطور که گفته شد تهران هنوز بیش از 12 هزار بافت فرسوده دارد که باید هرچه سریع تر این بافت نوسازی گردد و باید منتظر ماند و دید تا خاتمه سال چه اندازه به تعداد پروانه های صادر شده و تمایل شهروندان به افزایش ساخت و ساز چقدر اضافه نموده می گردد.

به گزارش انجمن آقای شرفی، سال گذشته 5 هزار و 802 مورد پروانه ساختمانی طی سال1400 صادر شد که منطقه ها 21، 22 و 3 در صدر جدول بیشترین درصد تعداد صدور پروانه نسبت به تعداد پارسل های کل منطقه قرار گرفتند. ضمن اینکه در سال گذشته، منطقه 12 با 0.35 درصد، کمترین درصد تعداد صدور پروانه نسبت به تعداد پارسل های کل منطقه را داشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "صدور 4 هزار و 316 پروانه ساخت خانه در تهران ، بیشترین پروانه برای کدام منطقه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 4 هزار و 316 پروانه ساخت خانه در تهران ، بیشترین پروانه برای کدام منطقه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید