شب یلدا در کیش چه خبر است

به گزارش انجمن آقای شرفی، در هر شهری شب یلدا طبق آداب و رسوم همون شهر جشن گرفته میشه. اما برنامه هایی هستند که تو شب یلدا همه جا یکسان برگزار میشه مثل مراسم حافظ خوانی، قصه گویی، خوردن آجیل و شیرینی. خیلی ها معتقد اند شب یلدا این جشن ایرانی بدون کرسی گذاشتن اصلا قبول نیست و باید حتما همه دور کرسی، تو خونه بزرگ خانواده دور هم جمع بشن. خیلی های دیگه هم دوست دارند شب یلدا تو مسافرت باشن و در حال گشت و گذار که این بین سفر به کیش یکی از مقاصد پرمخاطب شب یلداست و همواره جزو گزینه های روی میز حساب میشه. برای همین کیشتور می خواد براتون از شب یلدا در کیش بگه که چه برنامه هایی برگزار میشه و اصلا شب یلدا در کیش چه خبره ؟

شب یلدا در کیش چه خبر است

رستوران های کیش

رستوران های کیش یکی از گزینه های خوب برای سپری کردن این جشن ایرانی در کیش هست که برنامه های متنوعی از جمله موسیقی شاد و زنده، فال و حافظ خوانی، اجرای نمایش و پذیرایی ویژه شب یلدا دارند و شما می تونید با پرداخت مبلغ معین یک شب یلدای ویژه و شاد داشته باشید.

هتل محل اقامت

معمولا هتل ها هم تو شب یلدا برنامه هایی برگزار می نمایند که با مراجعه به پذیرش هتل محل اقامت تون می تونید از برنامه ها آگاه بشید و با هزینه کمتری شب یلدا رو در کنار همسفرانتون بگذرونید.

شب یلدای مجانی!

نکته خوب گذروندن شب یلدا در کیش اینجاست که از طرف معاونت فرهنگی و سازمان منطقه آزاد کیش کلی برنامه های شاد، مسابقه و جشن برگزار میشه که همه شون هم رایگان هست و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می تونید در برنامه های شب یلدا شرکت کنید و کلی هم بهتون خوش بگذره.

به طور معمول روی اسکله تفریحی، پارک شهر، پارک مینا و باغ راه یک سن بزرگ درست می نمایند و مجریان توانمند جزیره، نوازنده ها، شومن ها و گروه های مختلف هنری برنامه های شاد و متفاوتی اجرا می نمایند.

پس اگر هنوز برای شب یلدا برنامه ای ندارید

به پیشنهاد کیشتور گوش بدین، دوست ها و خانواده تونو جمع کنید، یک تور کیش مناسب پیدا کنید و شب یلدا تونو با سفر به کیش متفاوت بگذرونید.

منبع: همگردی

به "شب یلدا در کیش چه خبر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب یلدا در کیش چه خبر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید