سیدصالحی: پدیده در مشهد غریب است، دو بازیکن ما را به ورزشگاه راه ندادند

به گزارش انجمن آقای شرفی، مدیر تیم فوتبال پدیده گفت: تیم ما نمی تواند در ورزشگاه ثامن یک جلسه تمرین برگزار کند و در مشهد غریب هستیم.

سیدصالحی: پدیده در مشهد غریب است، دو بازیکن ما را به ورزشگاه راه ندادند

به گزارش انجمن آقای شرفی از مشهد مقدس، سیدمهدی سیدصالحی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: قبل از بازی محسن ربیع خواه و احسان حسینی دو بازیکن ما را به ورزشگاه راه ندادند. قبل از اینکه به مشهد بیاییم گفتیم که یک زمین بگیریم. مگر می شود ما یک جلسه تمرین در ورزشگاه ثامن انجام ندهیم؟ یک بازی لیگ فزونی با استقلال داریم، ولی بازی های لیگ دو و سه را در ورزشگاه ثامن برگزار می کنند! یک زمین می خواهیم بگیریم باید التماس پیمانکار را بکنیم. در مشهد غریب هستیم وقتی در جلسه هماهنگی قبل از بازی کننده سازمان لیگ به تیم ما می گوید شهر خودرو و کننده هیئت فوتبال به ما پدیده می گوید، چه انتظاری دارید؟

وی ادامه داد: قبل از اینکه داور سیدعباسی را اخراج کند، ناظر بازی گفت کمک داور اشتباه کرد. در تمام بازی ها کمک داور ان بازی را به حاشیه می برند. ما اینجا غریب هستیم و هزینه می کنیم.

سیدصالحی در مورد اینکه فرق پدیده با استقلال و پرسپولیس چیست، شرح داد: آن دو تیم دولتی هستند ولی ما خصوصی هستیم.

مدیر تیم فوتبال پدیده در واکنش به صحبت خبرنگاری مبنی بر اینکه وقتی مدیر تیم پدیده کارشناس بازی های استقلال و پرسپولیس می شود، شرایط همین می شود، عنوان کرد: نه. 4-5 روز است که ما به مشهد آمده ایم یک مسئول بالای سر تیم ما نیامده است.

وی درباره این موضوع که پدیده خارج از استان تمرین می کند، شما چه انتظاری دارید که مسئولان تیم را حمایت کنند، گفت: شرحی نداریم اسپانسری که هزینه های ما را می دهد باعث شد که تیم به خارج از استان برود. یک کلام به شما بگویم احسان حسینی و محسن ربیع خواه بازیکنان هستند اما آنها را به ورزشگاه راه ندادند. اگر تیم به تهران رفته اسپانسر هزینه ها را می دهد. بهتر است شما سؤالات از نفرات دیگر بپرسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیدصالحی: پدیده در مشهد غریب است، دو بازیکن ما را به ورزشگاه راه ندادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدصالحی: پدیده در مشهد غریب است، دو بازیکن ما را به ورزشگاه راه ندادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید