ساپینتو: اگر داور اشتباه کند، نمی توانم آرام باشم! ، نمی خواهم هیچکس درباره داربی فکر کند

به گزارش انجمن آقای شرفی، سرمربی فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از ملاقات با تیم طرفدار گفت: امیدوارم فردا داور بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. هر روز بیشتر همدیگر را درک می کنیم، اما اگر داور فردا اشتباهی داشته باشد من نمی توانم خیلی آرام باشم.

ساپینتو: اگر داور اشتباه کند، نمی توانم آرام باشم! ، نمی خواهم هیچکس درباره داربی فکر کند

به گزارش ایسنا، ریکاردو ساپینتو، سرمربی فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی تیم های استقلال و طرفدار گفت: طرفدار تیمی است که بازی فوق العاده ای مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشت و یک بر صفر بازی را پیروزی شد. این تیم مقابل پرسپولیس خوب ظاهر شد و بازی را برد. عقیده مربی طرفدار راجع به تیم خود را دوست دارم. همیشه طرفدار دوست دارد فوتبال بازی کند و نمی خواهد که صرفا دفاع کند، همانطور که در بازی های گذشته آن را دیدیم. بازی سختی می گردد چرا که آن ها می دانند چه طور بازی نمایند و کیفیت خوبی دارند. جابجایی خوبی در تیم هوادرار وجود دارد و سخت کوشش می نمایند.

مهمترین نکته سه امتیاز است

او ادامه داد: همانطور که گفتم هیچ ملاقات راحتی وجود ندارد و دوباره بازی سخت دیگری داریم. استقلال در شرایط خوبی است و نتایج و عملکرد خوبی داشتیم. بازی ها را با کیفیت بالا پشت سر گذاشتیم و دنبال 3 امتیاز بازی هستیم. مهمترین نکته برای ما کسب 3 امتیاز این بازی است.

سرمربی فوتبال استقلال ادامه داد: همانطور که گفتم تیم ما همیشه متمرکز است و خیلی سخت هر هفته کوشش می نماید. تیم ما بسیار متحد بوده و روی کار خود بسیار متمرکز است. بازیکنان ما در هر بازی می جنگند تا پیروز میدان شوند. من به بازیکنان تیمم افتخار می کنم.

ریکاردو ساپینتو در واکنش به اینکه یامگا به عنوان برترین بازیکن استقلال این تیم را در بازی فردا مقابل طرفدار همراهی نمی نماید؟ گفت: ما راهکار داریم و در حال حاضر باید بعضی از بازیکنانی که حتی شرایط خوبی دارند را بیرون بگذارم چرا که نمی توانم همه آن ها را داخل زمین بازی دهم. این بسیار سخت است که تنها 21 بازیکن را با خود به بازی می بریم. بازیکنان دیگری هستند که استحقاق این را دارند که کنار تیم باشند و متاسفانه نمی توانم کاری کنم که همه کنار تیم باشند. من به عملکرد اعضای تیم افتخار می کنم. همه می خواهند بازی نموده و به تیم یاری نمایند. ما راهکاری برای فردا داریم و می خواهیم عملکرد خوب تیم خود را ادامه دهیم.

نمی خواهم کسی به داربی فکر کند!

او در واکنش به بازی دربی گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی با طرفدار است و حتی نمی خواهم هیچکس روی داربی فکر کند. تیم باید تنها روی این 3 امتیاز تمرکز کند و برای داربی زمان داریم. الان فقط همه روی تیم طرفدار تمرکز نموده اند و اصلا نمی اخواهم غیر از صحبت از این بازی چیزی بشنوم.

طرفداران دوباره برای تیم فداکاری نمایند

ساپینتو بعلاوه روی به طرفداران تیمش گفت: این مهم است که در بازی بعدی، طرفداران ما بتوانند حمایت خود از تیم را ادامه دهند و این بسیار بسیار مهم است. من درخواست می کنم برای فردا همه دوباره فدارکاری خود را برای تیم انجام دهند و می خواهم بیشتر و بیشتر و بیشتر هوادران را در ورزشگاه ببینم تا بازی برای تیم مقابل سخت تر گردد و بازی پر از انگیزه برای تیم ما باشد. هوادران ما بسیار فوق العاده هستند و آن ها برای تیم کار های زیادی انجام داده اند. هرچند که تیم هم برای هوادران کار زیادی نموده است. ما باید در این مسیر باهم باشیم تا آخر.

ساپینتو در واکنش به قرارداد خود برای سال آینده گفت: من فقط راجع به بازی صحبت می کنم! امروز فقط راجع به بازی طرفدار صحبت می کنم! در آینده اگر زمان بیشتری باشد می توان راجع به همه چیز صحبت کرد، اما الان من و تیمم فقط به بازی با طرفدار فکر می کنیم.

اگر داور اشتباه کند، نمی توانم آرام باشم!

ساپینتو در واکنش به اینکه آیا در 5 بازی به جای مانده نگران داوری هست یا خیر؟ گفت: امیدوارم فردا داور بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. در بازی های قبلی هم با ما خوب رفتار کردند و بسیار جدی بودند. هر روز بیشتر همدیگر را درک می کنیم. اگر داور فردا اشتباهی داشته باشد من نمی توانم خیلی آرام باشم. البته که در گذشته 11 امتیاز به خاطر اشتباه داوری از دست دادیم. در چند بازی اخیر داوران منصف بودند و عملکرد خوبی داشتند و امیدوارم این روند ادامه دار باشد. امیدوارم فردا از 3 تیم عملکرد تیم خوبی ببینیم و طرفدار هم عملکرد خوبی داشته باشد. بعلاوه داوران هم عملکرد خوبی داشته باشند و بازی به دید تماشاگران خوب باشد و ما برند بازی و 3 امتیاز باشیم.

ساپینتو در پاسخ به اینکه نظر شما چیست که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می خواهد از نزدیک بازی تیم شما را نگاه کند؟ گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی قسمتی از کارشان است و برای بازیکنان هم مهم خواهد بود چرا که آن ها انگیزه مضاعف خواهند گرفت. قسمتی از شغل سرمربی تیم ملی این است که نه تنها بازی ما بلکه بازی های دیگر را ببیند و این هم در همه کشور ها امری نرمال است.

پس از کنفرانس خبری ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، یکی از انجمن آقای شرفی پیراهن اسپورتینگ لیسبون را به سرمربی استقلال داد تا برایش امضا کند. ساپینتو سابقه بازی در اسپورتینگ لیسبون را در دوران بازیگری دارد.

منبع: فرارو

به "ساپینتو: اگر داور اشتباه کند، نمی توانم آرام باشم! ، نمی خواهم هیچکس درباره داربی فکر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: اگر داور اشتباه کند، نمی توانم آرام باشم! ، نمی خواهم هیچکس درباره داربی فکر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید