سواچ با آثاری از لوور ابوظبی به بازار آمد

به گزارش انجمن آقای شرفی، سواچ، برند شناخته شده ساعت در صفحه رسمی خود گفت دو اثر شاخص متعلق به موزه لوور ابوظبی را بر روی ساعت های نو خود دیزاین نموده است.

سواچ با آثاری از لوور ابوظبی به بازار آمد

دیروز صفحه رسمی موزه لوور ابوظبی نیز با استوری و پست ثابت به استقبال این آکسسوری تازه و مجذوب نماینده مجموعه بزرگ گیفت شاپ خود رفت.

سواچ که مدتی ست روی کالکشن هنر تمرکز نموده است، به تازگی زیر تیتر قدرت طبیعت گفت: دو شاهکار از دو هنرمند بزرگ بوتیچلی و هوکوسای را روی ساعت هایش باز فراوری نموده است و دوستداران این سری سواچ می توانند این اتفاق را جشن بگیرند.

ساندرو بوتیچلی نقاش مشهور فلورانسی دوران رنسانس ایتالیایی بود که 1510 درگذشت و کاتسوشیکا هوکوسای نقاش و چاپ گر ژاپنی مشهور است که که 1849 درگذشت و هر دو این آثار در زمره مستر پیس های گران قیمت لوور ابوظبی به شمار می آید.

گویا این سری ساعت ها 250 دلار قیمت گذاری شده، اما در ایران هم اکنون این کالکشن 22 میلیون تومان در دسترس است.

فروشگاه موزه لوور ابوظبی (گیفت شاپ) از بخش های بسیار به روز و مفصل این موزه است که با ورود برندی مانند سواچ احتمالأ به زودی شاهد حضور برند های جهانی دیگری هم خواهد بود.

گفتنی ست سواچ در سال گذشته سه سری دیگر از کلکسیون هنری به علاقمندان ارائه نموده بود.

یکی از آثار هنری بسیار معروف روی لیختنشتاین، هنرمند امریکایی به نام دختر که در موزه هنر مدرن MoMA نگهداری می گردد؛ و دو ساعت دیگر از آثار تاریخ ساز رنه ماگریت هنرمند مشهور بلژیکی با نام های این یک پیپ نیست و اثر معروف پسر انسان. جالب اینکه اثری شاخص از رنه ماگریت در حیاط موزه هنر های معاصر تهران جانمایی شده است.

به زودی درباره این سه ساعت سواچ مطلبی را در ایران آرت تقدیم تان می کنیم.

پیش از این کوکاکولا با بهره مندی از آثار هنری اندی وارهول، ادوارد مونک، پوهانس فرمیر و ... تبلیغ بسیار گران قیمتی را روانه بازار کرد تا با بهره مندی از برندینگ خاص هنر جایگاه خود را در میان رقبا ارتقا بخشد.

این روندی ست که در دهه اخیر همه برند های بزرگ جهانی در پیش گرفته اند، برند هایی که به نظر می رسد چنان معروف اند که نیازی به تبلیغ ندارند، اما در کنار هنر می ایستند تا ضمن بهره مندی از موهبت های تبلیغ اقناعی، زمین بازی خود را از سایرین جدا نمایند.

منبع: ایران آرت

منبع: فرارو

به "سواچ با آثاری از لوور ابوظبی به بازار آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواچ با آثاری از لوور ابوظبی به بازار آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید