سفر یک روزه رئیسی به زنجان ، استاندار برنامه سفر رئیس جمهور را تشریح کرد

به گزارش انجمن آقای شرفی، استاندار زنجان گفت: رئیس جمهور در سفر یک روزه به زنجان که فردا، 27 آبان، صورت می گیرد، بازدید از مراکز اقتصادی، دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در شورای اداری استان را در برنامه خود دارد.

سفر یک روزه رئیسی به زنجان ، استاندار برنامه سفر رئیس جمهور را تشریح کرد

به گزارش خبرنگار استان های انجمن آقای شرفی، محسن افشارچی، استاندار زنجان در تشریح برنامه های دهمین سفر استانی رئیس جمهور به این استان گفت: سفر رئیس جمهور یک روزه است و از صبح پنجشنبه، 27 آبان، آغاز می شود.

افشارچی گفت: رئیسی در این سفر در چند برنامه رسمی حضور می یابد، بازدید از چند مرکز اقتصادی، دیدار با اقشار مردمی، نخبگان و خانواده شهدا از دیگر برنامه ای رئیس جمهور است و در نهایت جمع بندی این سفر در شورای اداری استان بررسی می شود.

استاندار زنجان ادامه داد: وزرای صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و یکی از معاونان رئیس جمهور در این سفر حضور خواهند داشت که به صورت تعیین به شهرستان ها می فرایند و به صورت دقیق توانمندی ها و مسائل مردم را بررسی می کنند.

وی اضافه نمود: برای آشنایی رئیسی با مسائل مردم برخی دیدار های رودررو برنامه ریزی شده، اما خط تلفن 111 و سامانه 111.ir هم برای بیان مسائل از سوی مردم به صورت صوتی و مکتوب در دسترس است.

افشارچی گفت: در هر دستگاه اجرایی استان میز خدمت قرار داده شده که کنندگان ویژه وزیر مربوطه در آن حضور می یابند و مسائل مربوط به آن اداره را حل و فصل می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سفر یک روزه رئیسی به زنجان ، استاندار برنامه سفر رئیس جمهور را تشریح کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر یک روزه رئیسی به زنجان ، استاندار برنامه سفر رئیس جمهور را تشریح کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید