رونمایی از گریم ابراهیم یزدی و ویلیام سالیوان در سریال روز های ابدی

به گزارش انجمن آقای شرفی، گریم ابراهیم یزدی و ویلیام سالیوان -آخرین سفیر آمریکا در ایران- در آستانه پخش سریال روز های ابدی رونمایی شد.

رونمایی از گریم ابراهیم یزدی و ویلیام سالیوان در سریال روز های ابدی

به گزارش گروه سیما انجمن آقای شرفی از انجمن آقای شرفی جوان، سریال تلویزیونی روز های ابدی به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری، از 8 دی ماه از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

در این مجموعه روز های پرالتهاب اوایل انقلاب اسلامی به نمایش درآمده است. بخشی از این مجموعه به صبح روز 25 بهمن سال 1357 اشاره دارد که چریک های فدایی خلق ایران به سفارت آمریکا حمله کردند و سفارت از کنترل دیپلمات های آمریکایی خارج شد.

برای ایفای نقش ابراهیم یزدی وزیر امور خارجه وقت تلاش شده تا از چهره ای که نزدیک به چهره ابراهیم یزدی است، استفاده شود که در نهایت برای این نقش حسین اطهمی انتخاب شد.

مجموعه تلویزیونی روز های ابدی که به سفارش سیمافیلم تولید شده، تلاش دارد تا با روایت 9 ماه از روز های ابتدایی انقلاب، تاریخ معاصر کشور را به تصویر بکشد.

در این مجموعه بازیگران ایرانی چون احمد نجفی، حمید گودرزی، علیرام نورایی، رحیم نوروزی، صالح میرزا آقایی، جلیل فرجاد، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، امیرمحمد زند، کاوه سماک باشی و... با معرفی امین اسکندریان، یلدا افشارنیا و کیمیا اکرمی به ایفای نقش می پردازند.

منبع: جام جم آنلاین

به "رونمایی از گریم ابراهیم یزدی و ویلیام سالیوان در سریال روز های ابدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گریم ابراهیم یزدی و ویلیام سالیوان در سریال روز های ابدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید