آنتونی هاپکینز گلادیاتور می گردد؟

به گزارش انجمن آقای شرفی، آنتونی هاپکینز در سریال آن ها که می میرند برای تلویزیون AGC بازی می نماید. این سریال گلادیاتوری ساخته رونالد امریش است.

آنتونی هاپکینز گلادیاتور می گردد؟

به گزارش مهر؛ هاپکینز که اکنون بازیگر زمان آرماگدون است نقشی را بازی خواهد نمود که از آن به عنوان نقش محوری امپراتور وسپاسین یاد شده است. این درام اسطوره ای در آمریکا به وسیله پیکاک دیده خواهد شد. فراوری این سریال از ماه مارس در استودیوی مشهور چینه چیتای رم آغاز می گردد.

رابرت رودات که از کار های قبلیش می توان به نجات سرباز رایان و میهن پرست اشاره نمود، فیلمنامه این سریال را نوشته است و در آن به دنیای پیچیده و فاسد رقابت گلادیاتور ها تمرکز نموده است؛ جایی که مجموعه ای از شخصیت های متفاوت از هر لایه از جامعه روم باستان و تقابل های سیاسی را می توان در رقابت های ورزشی مشاهده کرد.

هاپکینز در نقش وسپاسیان، رییس سرسخت یک سلسله بازی می نماید که با پیروزی در یک جنگ خونین داخلی تاج و تختش را به دست آورده است. اما او اکنون پیر است و باید با آن هایی که در پی جانشینی وی هستند، رویاروی گردد.

امریش که سازنده فیلم هایی، چون روز استقلال، روز پس از فردا و سقوط ماه است از تهیه کننئدگان اجرایی هم خواهد بود.

بخشی از بودجه این پروژه به وسیله یک کمپانی آلمانی تامین می گردد و فراوری کننده ایتالیایی وایلد ساید که دوست نابغه من را فراوری نموده نیز در فراوری آن مشارکت دارد.

منبع: فرارو

به "آنتونی هاپکینز گلادیاتور می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنتونی هاپکینز گلادیاتور می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید