دنیا به کام مُحرم و نصف دنیا!

به گزارش انجمن آقای شرفی، محمود فکری زیر نقدها شدید ترجیح داد نشست خبری را ترک کند. حالا دل بعضی در فضای مجازی برای فرهاد مجیدی تنگ شده و می نویسند زیادی با استراماچونی مقایسه اش کردند.

دنیا به کام مُحرم و نصف دنیا!

انجمن آقای شرفی؛ احسان محمدی- بعد از هر بازی استقلال و پرسپولیس عادت نموده ایم در خصوص آن ها حرف بزنیم اما کسانی که بازی سپاهان-استقلال را دیدند حتماً موافق هستند که تیم محرم نویدکیا شایسته تحسین است. سپاهان طلسم 7 سال نبردن در اصفهان را با دو گل سجاد شهباززاده و سروش رفیعی شکست، مچ محمود فکری را خواباند، بازی را کنترل کند، جای آن ها را در صدر گرفت و منتظر لغزش پرسپولیس است تا قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرد.

کسی تردیدی نداشت که این مسابقه می تواند یک بازی جذاب در لیگ باشد. تیم نویدکیا اهل دفاع اتوبوسی و بزن زیرش نیست، بارها بازیکنان حرکات ترکیبی انجام دادند و اگر عشق و علاقه افراطی بازیکنان ایرانی به دریبل زدن و حمل توپ نبود چه بسا پاس های بیشتری هم از سپاهانی ها می دیدیم. آن ها خیلی زود روی ضربه بغل پای سجاد شهباززاده که شقیقه هایش سفید شده به گل رسیدند و بعد با کنترل بازی توانستند روی یک ضربه کاشته از سروش رفیعی که به نیت پاس ارسال نموده بود برای بار دوم دروازه استقلال را باز کردند.

در این بازی رشید مظاهری آن دروازه بان چالاک همواره نبود، عارف غلامی باز هم نشان داد در بازی های عظیم آشفته می گردد و محمد دانشگر هم ناآماده نشان داد. وریا غفوری در تقابل با امید نورافکن که مقابل استقلال انگار شُش اضافه قرض می گیرد حرف زیادی برای گفتن نداشت، تیم میانه میدان را از دست داد و رو به بازی مستقیم آورد.

در دقایق پایانی حتی مهدی قایدی که همه از او انتظار معجزه دارند عملاً به میانه میدان آمد تا با ارسال توپ موقعیت بسازد که نساخت تا استقلال 2-0 بازی را به رقیب مستقیم ببازد و حالا در حالیکه پرسپولیس دو بازی کمتر دارد، تنها دو امتیاز از این تیم بیشتر داشته باشد و محمود فکری زیر نقدها شدیدی قرار بگیرد، آن چنان که نشست خبری پس از بازی را ترک کرد. حالا بعضی در فضای مجازی دلشان برای فرهاد مجیدی تنگ شده و می نویسند با او کم لطفی کردند و زیادی با استراماچونی مقایسه اش کردند.

در دیگر ملاقاتها صنعت نفت آبادان با یک گل مقابل ماشین سازی تبریز مغلوب شد تا هم تبریزی ها به اولین پیروزی فصل شان در آخرین بازی نیم فصل برسند و هم آبادانی ها با یک شکست بدموقع از حوالی صدر لیز بخورند. فولاد دیگر نماینده خوزستان با پیروزی 2 -0 مقابل شهرخودرو خودش را بالا کشید و به استقبال نیم فصل دوم رفت.

آلومینیوم اراک تیمی که به یک پدیده تبدیل شد پیروز شد 2-1 نفت مسجدسلیمان را شکست دهد و در کمال تعجب در رتبه هفتم بایستد. فراموش نکنیم که آن ها در شروع فصل چنان بد بودند که رسول خطیبی تا مرز خداحافظی پیش رفت اما حالا تیمی محترم و سرسخت شده اند.

نساجی قائمشهر در خانه 2-1 به گل گهر باخت تا مجید جلالی چهارمین شکست پیاپی را تجربه کند، امری که احتمالاً طرفداران پرشور قائمشهری تاب آن را نخواهند داشت و شاید کادر راهنمایی این باشگاه را باز دچار دستخوش کند.

فردا در مهم ترین ملاقات پرسپولیس به مصاف پیکان می رود. تیمی که بی نهایت شبیه سرمربی اش است، سخت باز، سمج و جنگنده. پرسپولیس در این فصل البته نمایش های غافلگیرکننده کم نداشته اشت و هیچ بعید نیست فردا باز امتیاز از دست بدهد اما یحیی گل محمدی و شاگردانش اگر قهرمانی نیم فصل و لیگ را می خواهند فردا باید توپ هایشان را توی تور جا بدهند نه روی سکوهای استادیوم! این درست همان پیچی است که طرفداران پرسپولیس منتظر لغزش استقلال بودند تا تیم شان از رقیب سنتی سبقت بگیرد. فعلاً باد به پرچم زرد سپاهان می وزد.

منبع: عصر ایران

به "دنیا به کام مُحرم و نصف دنیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیا به کام مُحرم و نصف دنیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید