ملاقات ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر شد

به گزارش انجمن آقای شرفی، مسابقه تیم ملی فوتبال ایران با کره جنوبی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2022 بدون تماشاگر برگزار می گردد.

ملاقات ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر شد

به گزارش گروه ورزشی انجمن آقای شرفی، فدراسیون فوتبال ایران از مدت ها پیش اعلام نموده بود که میخواهد این بازی را با حضور 7 تا 10 هزار تماشاگر و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کند اما در نهایت این امر میسر نشد و بازی بدون حضور تماشاگر انجام خواهد شد.

حسن کامرانی فر سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال روز گذشته گفته بود که این فدراسیون در زمان مقرر و حتی زودتر نامه خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برای گرفتن مجوز حضور تماشاگران ارسال نموده بود و مسئله ای از بابت فدراسیون وجود نداشته است.

کامرانی فر روز گذشته در واکنش به انتشار خبرهای عدم حضور تماشاگران در بازی روز سه شنبه گفته بود که فیفا امروز (یکشنبه) جواب قطعی خود را اعلام خواهد نمود.

فدراسیون فوتبال پیش از این هم اعلام نموده بود استفاده از یاری داور ویدئویی (VAR) هم در این مسابقه مقدور نیست و VAR به صورت آفلاین در بازی با کره جنوبی استفاده می گردد. در واقع امکان بازبینی صحنه ها و تغییر رای داور در موارد مشکوک وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ملاقات ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید