دستور ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای برطرف موانع سرمایه گذاری گردشگری در استان

به گزارش انجمن آقای شرفی، نشست کارگروه آنالیز برطرف موانع فراوری و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و صنایع دستی صبح امروز 23 مردادماه در سالن کنفرانس اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار گردید.

دستور ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای برطرف موانع سرمایه گذاری گردشگری در استان

به گزارش انجمن آقای شرفی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، این نشست با حضور مدیرکل حوزه سرمایه گذاری استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان، معاون صنایع دستی استان، نمایندگان بانک های عامل استان و سرمایه گذاران برگزار گردید.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تسهیلات اشتغال زایی روستایی گامی مهم در راستای رونق کسب وکار در استان است اظهار کرد: دغدغه اصلی استاندار کهگیلویه و بویراحمد موضوع اشتغال است به طوری که روزانه وضعیت جذب تسهیلات اشتغال زایی را رصد می نمایند و حضور تیم مالی او در بانک ها و دستگاههای اجرایی و شهرستانها خود موید این موضوع است.

سید حشمت الله صمیمی دوست با بیان اینکه بانک ها همکاری بیشتری با مردم برای دریافت تسهیلات داشته باشند توضیح داد: متأسفانه برخی از بانک های عامل در استان شعبات خود در شهرستانها را توجیه نکرده اند و برخی از کارمندان بانک ها متقاضیان را از همان ابتدا به نحو مطلوب توجیح نمی نمایندو همین امر یکی از دلایل کندی جذب تسهیلات در سطح استان است.

او اضافه نمود: برخی از متقاضیان استفاده از تسهیلات اشتغالزایی روستایی فاقد هر گونه وثیقه و ضمانت بانکی هستند که ضروری است دستگاههای اجرایی در همان ابتدا مشاوره لازم را به متقاضیان ارائه دهند.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کهگیلویه وبویراحمد به تدبیر استاندار استان در موضوع حل مسائل متقاضیان استفاده از تسهیلات اشتغالزای روستایی اشاره نمود و اضافه نمود: استاندار از تیم مالی خود خواسته است تا مسائل متقاضیان سرمایه گذاری در استان بانک های عامل به صورت رو در رو آنالیز گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه 20درصد اعتبارات اشتغال زایی روستایی استان در حوزه صنایع دستی و گردشگری است اظهار کرد: تا کنون طرح های بزرگ اشتغال زایی در این دو حوزه به کارگروه اشتغال استان معرفی شده است.

محمود باقری با اشاره به نظارت دقیق کارشناسان این اداره کل برای ایجاد شغل در روستاهای استان گفت: به دنبال ایجاد شغل پایدار برای مردم استان هستیم اجازه نخواهیم داد تسهیلات اشتغالزایی صرف مصارف شخصی افراد گردد.

عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در کهگیلویه وبویراحمد توضیح داد: بانک های استان در اجرای طرح های اشتغال زایی سرمایه گذاران را همکاری نمایند.

باقری با اشاره به قابلیت های کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گردشگری و صنایع دستی اضافه نمود: هرگونه سرمایه گذاری در حوزه صنایع دستی و گردشگری استان سود آور است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با تقدیراز استاندار گفت: اقدام استاندار برای برطرف موانع سرمایه گذاری دراستان قابل تقدیراست و این اینکه سرمایه گذاران و بانک های عامل در یک جلسه مشترک به صورت رودر رو مسائل را آنالیز نمایند گامی مهم در اجرای سریع طرح های اشتغال زایی است.

منبع: میراث آریا

به "دستور ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای برطرف موانع سرمایه گذاری گردشگری در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای برطرف موانع سرمایه گذاری گردشگری در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید