درخواست مازندران برای میزبانی از جام تختی کشتی آزاد

به گزارش انجمن آقای شرفی، رئیس هیئت کشتی مازندران از درخواست استانش برای میزبانی از جام تختی در رشته آزاد اطلاع داد.

درخواست مازندران برای میزبانی از جام تختی کشتی آزاد

به گزارش انجمن آقای شرفی، مسابقات جام تختی در رشته کشتی فرنگی قرار است 3 تا 6 اسفند در اهواز برگزار گردد و این رقابت ها سومین مرحله از انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی خواهد بود.

کشتی فرنگی تا به امروز 2 مرحله از چرخه اش را تحت عنوان مسابقات قهرمان کشوری و انتخابی جام تختی در زاهدان و تهران پشت سر گذاشته است اما در رشته آزاد ماه گذشته مسابقات قهرمان کشوری در گرگان به انجام رسید و اکنون مسابقات انتخابی جام تختی در پیش است.

سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نیز جام تختی خواهد بود که هنوز زمان و مکان آن اعلام نشده اما به احتمال فراوان اواخر اردیبهشت و یا اوایل خرداد زمانی است که برای برگزاری این مسابقه در چرخه انتخابی تیم ملی در نظر گرفته شده است.

درحالیکه هیئت کشتی کرمانشاه نیز پیش از این عنوان نموده بود که در پی میزبانی از جام تختی در رشته آزاد است، مازندران نیز خواستار برگزاری این رقابت هاست.

عسکری محمدیان در این رابطه به انجمن آقای شرفی گفت: ما چندی پیش هم به فدراسیون اعلام کردیم که دوست داریم جام تختی را برگزار کنیم، بار دیگر هم به فدراسیون آمادگی مان را برای میزبانی از این رقابت ها اعلام خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درخواست مازندران برای میزبانی از جام تختی کشتی آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مازندران برای میزبانی از جام تختی کشتی آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید