آسیا چمن اولین و عظیم ترین فراوری کننده چمن مصنوعی در ایران

به گزارش انجمن آقای شرفی، آسیا چمن با بهره گیری از کادر متخصص خود و بهترین مواد اولیه، عرضه کننده انواع چمن مصنوعی با بالاترین کیفیت می باشد.

آسیا چمن اولین و عظیم ترین فراوری کننده چمن مصنوعی در ایران

به گزارش انجمن آقای شرفی، بنابراعلام آسیاچمن، انواع پلیمرهای مواد اولیه Thiolon Grass شامل Xtreme ،LSR ،PP ،SPF ،MPF گونه های متنوعی از چمن مصنوعی با توجه به احتیاجهای متفاوت و شرایط آب و هوایی مختلف را شامل خواهد بود.

به طوری که چندی پیش در المپیاد ورزشی که در تهران برگزار گشت از چمن های آسیا چمن در رنگهای زرد، نیلی و سبز برای زیباسازی استفاده شد. آسیا چمن تا به امروز بیش از4000 پروژه ورزشی، تزیینی و فضای سبز در سراسر کشور اجرا نموده است.

جلب رضایت مشتری و ایجاد فضای سبز مورد نظر شما عزیزان و برآورده کردن آرزوهای سبزتان همواره هدف اصلی شرکت آسیا چمن، به عنوان یک مرکز معتبر فروش چمن مصنوعی با سال ها سابقه درخشان، بوده است.

مدت ها است این افتخار نصیب مان شده تا با تیم متخصص و مجرب خود برای هم وطنان عزیزمان، لحظات سبزی به ارمغان آوریم. ما از تماشای جهانی سبز شما غرق لذت می شویم.

و اما چرا چمن مصنوعی؟

شاید اولین چیزی که با شنیدن عبارت های هم چون ایجاد فضای سبز و دلنشین به ذهن تان خطور کند، چمن طبیعی و درخت ها و گیاهان سبز و رنگارنگ باشد.

اما تکنولوژی این روزها بسیار پیشرفت نموده و به این ترتیب هم اکنون گزینه های بیشتری پیش روی خود دارید تا به این خواسته خود جامه عمل بپوشانید.

از جمله مسائل و موانع مربوط به استفاده از چمن طبیعی این است که این روزها شاهد رشد بیشتر ساختمان ها و شهرسازی ها هستیم که همین امر طبیعت و فضای سبز را از ما دور و دورتر می کند.

واضح است که استفاده از چمن طبیعی در تراس و بالکن، پشت بام، حیاط و حتی داخل خانه های آپارتمانی، بسیار سخت و سخت و در اغلب موارد غیرممکن می باشد.

در این جا است که چمن مصنوعی با تمام مزیت های خود می تواند بهترین جایگزین ممکن به شمار رود.

از جایی که چمن مصنوعی به آبیاری و قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید احتیاج ندارد تا سبز و شاداب به نظر برسد، می توانید در هر جای منزل خود که می خواهید از آن بهره مند شوید.

تنها کافی است که به معتبرترین مرکز فروش چمن مصنوعی مراجعه کنید و به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن، چمن سبز و زیبا را به چشم انداز خانه خود اضافه کنید.

عاشق ایده دیوار سبز می باشید؟

می خواهید طبیعت را به تراس و بالکن خود بیاورید؟

در نظر دارید تا حیاط منزل خود را به یک پارک کوچک خانوادگی تبدیل کنید؟

یا شاید هم بخواهید از کف پوش سبز در منزل خود بهره ببرید؟

همه این ها و هر چیزی که موجب می گردد از رنگ سبز چمن انرژی بگیرید و جهانی خود را سرشار شادابی و طراوت احساس کنید، البته بدون این که متحمل هزینه های بسیار و زحمات فراوانی شوید، شما را در خرید و استفاده از چمن مصنوعی مصمم تر می کند.

شرکت آسیا چمن به عنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده و مرکز فروش چمن مصنوعی در ایران به طور تمام و کامل آماده خدمت رسانی به تمام هم وطنان در تمامی نقاط کشور عزیزمان می باشد.

از این رو اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره استفاده از چمن مصنوعی برای پروژه های مسکونی و تجاری خود کسب کنید، کافی است با شماره تلفن های ما تماس بگیرید و جهان سبز و شادی را تجربه کنید.

آسیا چمن | همواره سبز

09194006300

www.asiagrass.co

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آسیا چمن اولین و عظیم ترین فراوری کننده چمن مصنوعی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسیا چمن اولین و عظیم ترین فراوری کننده چمن مصنوعی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید