خوانسار کمربندی ندارد

به گزارش انجمن آقای شرفی، فرماندار خوانسار گفت: خوانسار تنها شهر بدون کمربندی در استان اصفهان است و تردد ماشین های سنگی از داخل شهر ترافیک ایجاد می نماید.

خوانسار کمربندی ندارد

به گزارش گروه استان های انجمن آقای شرفی از اصفهان، محمود مسلم زاده فرماندار خوانسار با بیان اینکه خوانسار تنها شهر بدون کمربندی در استان اصفهان است و تردد ماشین های سنگی از داخل شهر ترافیک ایجاد می نماید، گفت:اجرای کنار گذر شرقی شهر خوانسار سال های متوالی معوق مانده بود که پایان سال 98 عملیات اجرای این پروژه به طول حدود 20 کیلومتر و به صورت تلفیقی با کمربندی شهری و در سه فاز با مشارکت اداره راه و شهرسازی و شهرداری خوانسار شروع شد.

وی اضافه کرد: پنج کیلومتر از پروژه کنار گذر شرقی خوانسار حدفاصل روستای سنگ سفید تا پارک عسل در تعهدات شهرداری بود که اجرا و 10 درصد پیشرفت نموده است.

تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار برای کمربندی خوانسار

فرماندار خوانسار با بیان اینکه در جهت قلعه بابا محمد به علت نبود روشنایی حوادثی اتفاق می افتاد، گفت: در این جهت 112 عمود معین شده بود که روشنایی 70 عمود به اضافه آسفالت جهت تا نزدیکی دو راهی دامنه اجرا شده است.

مسلم زاده با اشاره به اینکه ورودی شهر خوانسار از سمت دهکده گردشگری یک بانده است که با تردد ماشین ها در این جهت مسائل و حوادث ترافیکی ایجاد می گردد، اضافه کرد: ورودی شهر خوانسار تا پارک عسل احتیاج به اصلاح هندسی و برطرف نقاط حادثه خیز دارد.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم به اصفهان برای تونل حدود 20 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت و اکنون به وسیله پیمانکار در حال انجام است، اضافه کرد: جاده های دسترسی به تونل نیز باید ایجاد گردد.

فرماندار خوانسار یادآور شد: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت دوازدهم به اصفهان برای احداث کمربندی خوانسار 10 میلیارد تومان، 16 میلیارد تومان برای فاضلاب شهر خوانسار و برای تونل خوانسار بویین میاندشت حدود 20 میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته بود.

منبع:مهر

انتهای پیغام

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خوانسار کمربندی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوانسار کمربندی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید