خطای توییتر اثبات شد ، ارسال اطلاعات توسعه دهندگان به آدرس های غلط

به گزارش انجمن آقای شرفی، پس از یک سال تحقیق و آنالیز توییتر گفت که احتمالا برخی کدهای اطلاعات خصوصی توسعه دهندگان به کاربرانی اشتباه ارسال گردیده است.

خطای توییتر اثبات شد ، ارسال اطلاعات توسعه دهندگان به آدرس های غلط

به گزارش انجمن آقای شرفی به نقل از سی نت، این مشکل در طول یک سال گذشته مطرح گردیده بود اما اکنون ثابت گردیده است.این شرکت خاطرنشان کرد که اشکال توییتری مذکور می تواند پیام های مستقیم برخی از افراد را برای توسعه دهندگان که قرار نیست آنها را دریافت نمایند و برعکس ، ارسال نموده باشد.

توییتر گفت که اشکال اصلی را در API Activity Account Activity خود (AAAPI) کشف کرد، بخشی که به توسعه دهندگان ثبت گردیده اجازه می دهد ابزارهایی را ایجاد نمایند تا از طریق کسب و کارها با مشتریان ارتباط برقرار نمایند. در نتیجه کاربرانی که با حسابها یا کسب و کارهای خاصی با توسعه دهندگان با استفاده از AAAPI ارتباط برقرار نموده بودند، پیام هایی عجیب دریافت کردند. برای مثال، پیام مستقیم به یک شرکت هواپیمایی در مورد کیسه های پرواز به طور تصادفی به گیرنده ای اشتباه فرستاده می گردد.

این موضوع از ماه مه گذشته شروع شد. توییتر اعلام نموده که این مسئله را در 10 سپتامبر 2018 شناسایی نموده است. اشکالی که کمتر از 1 درصد از کاربران را تحت تاثیر قرار داده است.

توییتر در بیانیه ای گفت: ممکن است هر حزب یا گروهی اطلاعات ناخواسته ای را دریافت نموده باشند. درواقع مشکل اصلی از توسعه دهندگانی است که از طریق برنامه ما ثبت گردیده اند. در ماه های اخیر کوشش های ما برای تامین امنیت به طور قابل توجهی گسترش یافته تا از سوء استفاده از اطلاعات جلوگیری گردد.

البته سخنگوی توییتر در قابل یک پست توییتری نوشت: تا این لحظه ما هیچ نوع شواهدی را کشف ننموده ایم که نشان دهد داده ها به احزاب نادرست ارسال گردیده است. اما ما نمی توانیم به طور قطعی تایید کنیم که این اتفاق رخ نداده است.

منبع: انتخاب

به "خطای توییتر اثبات شد ، ارسال اطلاعات توسعه دهندگان به آدرس های غلط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطای توییتر اثبات شد ، ارسال اطلاعات توسعه دهندگان به آدرس های غلط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید