خدابنده لو: دروازه بان استقلال برترین بازیکن زمین بود، همه نتیجه را نگاه می نمایند و ما بازنده بودیم

به گزارش انجمن آقای شرفی، محمد خدابنده لو هافبک تیم فوتبال ذوب آهن از سنگربان استقلال به عنوان برترین بازیکن ملاقات امشب دو تیم یاد کرد.

خدابنده لو: دروازه بان استقلال برترین بازیکن زمین بود، همه نتیجه را نگاه می نمایند و ما بازنده بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی انجمن آقای شرفی، محمد خدابنده لو پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود و می توانستیم برنده بازی باشیم، اما اتفاقات خوب برای ما در این بازی رخ نداد و موقعیت های زیادی که داشتیم تبدیل به گل نشد.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: استقلال روی معدود موقعیت هایی که داشت، گل زد و برنده بازی شد. به آنها باید تبریک بگویم و امیدوارم در ادامه راه هم پیروز باشند.

وی با بیان اینکه ذوب آهن موقعیت های زیادی را از دست داد، گفت: این ایراد مربی و بازیکن نیست. دروازه بان استقلال امروز نمایشی عالی داشت و به نظرم برترین بازیکن زمین بود. فقط همین را می توانم بگویم.

خدابنده لو درباره اینکه فرهاد مجیدی معتقد بوده تیمش خوب بازی نموده است، گفت: نظر آقای مجیدی است و باید به او احترام گذاشت. با این حال تیم برتر میدان ما بودیم. موقعیت زیاد داشتیم و مالکیت زیاد بود، اما همه نتیجه را نگاه می نمایند که ما بازنده بودیم و امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خدابنده لو: دروازه بان استقلال برترین بازیکن زمین بود، همه نتیجه را نگاه می نمایند و ما بازنده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدابنده لو: دروازه بان استقلال برترین بازیکن زمین بود، همه نتیجه را نگاه می نمایند و ما بازنده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید