خبرنگاران مدیر موسسه نظرسنجی ترافالگار: ترامپ دوباره انتخاب می گردد

به گزارش انجمن آقای شرفی، تهران- خبرنگاران - روبرت کاهالی (Robert Cahaly) رئیس موسسه نظرسنجی گروه ترافالگار (Trafalgar Group) که در انتخابات 2016 پیروزی دونالد ترامپ را پیش بینی نموده بود، گفت که ترامپ بنابر آرایی که از دید آمار موسسات نظرسنجی ها پنهان مانده است، باردیگر در انتخابات 2020 برنده خواهد شد.

خبرنگاران مدیر موسسه نظرسنجی ترافالگار: ترامپ دوباره انتخاب می گردد

به گزارش روز آدینه انجمن آقای شرفی، کاهلی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز با توجه به پیشتازی جو بایدن در بیشتر نظرسنجی ها نسبت به ترامپ در بسیاری از ایالت های آمریکا، گفت: ما پی بردیم در نظرسنجی هایی که از سوی موسسات نظرسنجی به عمل آمده، نظرات افرادی که احساس واقعی خود را بروز نداده اند، فاکتوری غالب بوده که آنها، رای دهندگان خفته ترامپ هستند.

کاهالی در شرح این مطلب به فاکس نیوز گفت: کاملا واضح است که درمیان محافظه کاران و افرادی که هوادار ترامپ هستند تمایلی وجود ندارد تا عقاید واقعی خود را بروز دهند و این قبیل افراد هرچه بیشتر از مشارکت در نظرسنجی ها از خود اکراه نشان می دهند، در نتیجه شما نمی توانید به عنوان یک موسسه نظرسنجی پاسخ درستی از این افراد بدست آورید.

رئیس موسسه نظرسنجی گروه ترافالگار که مقر آن در آتلانتا ایالت جرجیا واقع است، به فاکس نیوز گفت: بر این باورم که ترامپ با کمی بیشتر از 270 آرای الکترال برنده این انتخابات خواهد شد.

نامزد ریاست جمهوری آمریکا باید از مجموع 538 رای الکترال موسوم به هئیت گزینشگران، حداقل 270 رای را به دست آورد تا برنده انتخابات گردد.

تارنمای خبری هیل (TheHill) نیز در پوشش این خبر نوشت: تارنمای موسوم به 538 (FiveThirtyEight) که به نظرسنجی ها می پردازد، برای بایدن 88 درصد شانس برنده شدن در انتخابات 2020 آمریکا را پیش بینی نموده است. این درحالی است که این تارنما در 20 اکتبر 2016 میلادی (25مهر 1395) برای هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها، 87 درصدشانس برنده شدن را پیش بینی نموده بود.

انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا خواهد بود که قرار است در 3 نوامبر 2020 (13 آبان 1399) برگزار گردد.

تحلیلگران و ناظران داخلی آمریکا این دوره از انتخابات را یکی از متفاوت ترین دوره های انتخاباتی در تاریخ این کشور می دانند.302**

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مدیر موسسه نظرسنجی ترافالگار: ترامپ دوباره انتخاب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیر موسسه نظرسنجی ترافالگار: ترامپ دوباره انتخاب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید