خالق پیکی بلایندرز به دنیای مشت زنی می رود

به گزارش انجمن آقای شرفی، خالق سریال پیکی بلایندرز سریالی نو در دنیای مشت زنی غیرقانونی متعلق به دوره ویکتوریایی می سازد.

خالق پیکی بلایندرز به دنیای مشت زنی می رود

به گزارش انجمن آقای شرفی ، خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر گزارش داد، استیون نایت خالق سریال پیکی بلایندرز سریالی نو با عنوان هزار ضربه را با همکاری استیون گراهام برای دیزنی پلاس می سازد.

استیون نایت و استیو گراهام که بازیگر سریال قبلی هم بود و 2 نام بسیار مشهور در تلویزیون بریتانیا هستند، این بار یک سریال اوریجینال را که در دهه 1880 و در دوره لندن ویکتوریایی در دنیای غیرقانونی مشت زنی رخ می دهد، می سازند.

این سریال که برمبنای داستانی واقعی خلق می گردد در دل ماجراهای جنایتکارانه لندن اتفاق می افتد و در 12 اپیزود شکل می گیرد.

سریال تصویرگر سرگذشت 2 دوست صمیمی با نام هزکیا و الک است که از جاماییکا آمده اند و در دوره خشونت آمیز انقلاب پساصنعتی لندن در محله ایست اند برای بقا مبارزه می نمایند. هزکیا به دل ماجراهای مجرمانه و صحنه پر زرق و برق بوکس کشیده شده و با رهبر باندی بدنام آشنا می گردد و همان طور که مهارت هایش را تقویت می نماید باید با شوگر گودسون یک بوکسور کارکشته و خطرناک مقابله کند. نقش این بوکسور را گراهام بازی می نماید.

نوترین مطالب

کیانو ریوز با یک مستند اتومبیل رانی همکاری می نماید

قهرمان به اسکار می رود

قهرمان در چندقدمی اسکار

آمازون پایان مالکیت کمپانی متروگلدن مایر را خریداری کرد

نایت نویسنده و تهیه نماینده اجرایی و سازنده سریال است و گراهام که اخیراً در تلویزیون در تایم و یاری بازی نموده و نامزدی بفتا را به دست آورده و در فصل ششم و آخر پیکی بلایندرز هم بازی نموده بود، تهیه نماینده اجرایی این سریال هم خواهد بود. تینج کریشنان نیز کارگردان و از تهیه نمایندگان سریال است.

استیون نایت که نویسنده فیلمنامه تابو (2017)، چیزهای زیبای کثیف (2002) و قول های شرقی (2007) هم است، برای فیلمنامه چیزهای زیبای کثیف در بخش برترین فیلمنامه غیراقتباسی نامزدی جایزه اسکار را کسب نموده است.

وی که در سریال نوش رهبری گروهی از نویسندگان را برعهده دارد، گفت همواره دوست داشته در تاریخ ناگفته کاوش کند و با این سریال هم داستانی واقعا قابل توجه را تصویر می نماید.

پروفسور تاریخ دیوید اولوسوگا، شجره نامه های آکادمیک را به این سریال افزوده است و تهیه نماینده اجرایی هم خواهد بود

ادامه مطلب

منبع: خبرکانادا

به "خالق پیکی بلایندرز به دنیای مشت زنی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق پیکی بلایندرز به دنیای مشت زنی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید