حمله داماد حجازی به گل محمدی

به گزارش انجمن آقای شرفی، سعید رمضانی سرپرست سابق استقلال گفت: آن هایی که بعد دربی از تقدیم قهرمانی به استقلال حرف زدند، باید به وجدان شان رجوع کنند و ببینند با آن حرفی که زدند و محقق نشد، عذاب وجدان می گیرند یا نه؛ البته اگر وجدانی باشد!

حمله داماد حجازی به گل محمدی

به گزارش انجمن آقای شرفی به نقل از خبر ورزشی دقایقی پس از پیروزی استقلال، یحیی گل محمدی که از شکست تیمش به شدت ناراحت بود در نشست خبری علیه تیم داوری جبهه گیری کرد و حتی گفت می خواهند استقلال را قهرمان جام حذفی کنند. سعید رمضانی روز گذشته و با کلی تأخیر نسبت به آن اظهارات - یا بهتر است بگوییم اتهامات - موضع گرفت و گفت: آن هایی که بعد دربی از تقدیم قهرمانی به استقلال حرف زدند، باید به وجدان شان رجوع کنند و ببینند با آن حرفی که زدند و محقق نشد، عذاب وجدان می گیرند یا نه؛ البته اگر وجدانی باشد!

البته غیر از گل محمدی، ساکت الهامی و محمدرضا زنوزی هم چنین پیش بینی هایی از قهرمان شدن استقلال کرده بودند، اما موضوعی دیگر نیز باعث شد تا شیرینی دربی پس از پیروزی مهم استقلال در دیدار نیمه نهایی روبه روی پرسپولیس بعد از 18 ساعت به کام هواداران این تیم تلخ شود. جایی که فرهاد مجیدی استعفا کرد و در واکنش به اطلاعات دقیقی که از دلیل سفر مدیرعامل باشگاه داشت روز خوب هواداران را خراب کرد! سرپرست پیشین استقلال که داماد ناصر حجازی هم هست در واکنش به این اقدام گفت: فرهاد مجیدی نباید بعد از دربی استعفا می داد و اتفاقاً سر این داستان با او کمی حرفم شد. کاش صبر و تحملش کمی بیشتر بود تا این اتفاق ها نمی افتاد. در این بین نمی توان گفت چه کسی مقصر است یا چه کسی بی تقصیر!

او با این جمله بخشی از بروز این مسائل را بر گردن مدیرعامل هم انداخت که قبل از فینال راهی ایتالیا شد. ماجرایی که در نهایت منجر به از دست رفتن یک جام از کف استقلال شد هرچند رمضانی گفت استقلال کامل ترین تیم در ایران و آسیا بود. او در آخر ابراز امیدواری کرد این تیم با کسب ثبات اتفاقات خوبی را تجربه کند به شرطی که از بیرون از مجموعه، کاری به کارش نداشته باشند!

  • عکس | استوری مهم کاپیتان | وریا غفوری: استرا مسئله ای برای حضور در استقلال ندارد
منبع: همشهری آنلاین

به "حمله داماد حجازی به گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله داماد حجازی به گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید