جایزه 7 هزار دلاری برای حسن یزدانی

به گزارش انجمن آقای شرفی و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، حسن یزدانی قهرمان جهان و المپیک که در رنکینگ سال 2021 اتحادیه جهانی کشتی در جایگاه دوم قرار گرفته بود، ظهر امروز 7 هزار دلار جایزه درنظر گرفته شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی را دریافت کرد. این جایزه از طریق ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی به این قهرمان اهدا شد.

جایزه 7 هزار دلاری برای حسن یزدانی

با اعلام اتحادیه جهانی از سال 2021، کشتی گیران برتر رنکینگ در اوزان ده گانه آزاد و فرنگی و زنان، هر کدام در مجموع مبلغ 200 هزار دلار دریافت می کنند؛ که به ترتیب به نفرات اول تا سوم هر وزن 10، 7 و 3 هزار دلار تعلق می گیرد.

بر این اساس در کشتی آزاد کامران قاسم پور به عنوان نفر اول وزن 92 کیلوگرم، حسن یزدانی و امیرحسین زارع به عنوان نفرات دوم اوزان 86 و 125 کیلوگرم و محمد نخودی به عنوان نفر سوم وزن 79 کیلوگرم در رنکینگ سال 2021 قرار گرفتند.

همچنین در کشتی فرنگی نیز میثم دلخانی، محمدرضا گرایی و علی اکبر یوسفی به عنوان نفر اول اوزان، 63، 67 و 130 کیلوگرم و محمدهادی ساروی به عنوان نفر دوم وزن 97 کیلوگرم رنکینگ اتحادیه شناخته شدند.

در مراسمی جوایز کشتی گیران کشورمان به آن ها اهدا شده بود و حسن یزدانی به دلیل حضور در انجام تست های آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک در این مراسم حضور نداشت.

منبع: فرارو

به "جایزه 7 هزار دلاری برای حسن یزدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه 7 هزار دلاری برای حسن یزدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید