ثبت 20 طرح برای پایتختی کتاب ایران در ارومیه

به گزارش انجمن آقای شرفی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، علیرضا نوروزی، ظهر شنبه در ملاقات با منوچهر حمیدی،جانباز 70 درصد در قالب برنامه های طرح های مرکز کتاب ایران، اضافه کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هر ساله طرح های مختلفی در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می نماید که مرکز کتاب ایران یکی از این طرح ها است و در این راستا هر سال یکی از شهرها بعنوان مرکز کتاب ایران انتخاب می گردد.

ثبت 20 طرح برای پایتختی کتاب ایران در ارومیه

وی اضافه کرد: در شهرستان ارومیه نیز طرح های مختلفی از دستگاه های دولتی و شخص های حقیقی و حقوقی ارائه شده که تا به امروز در این شهرستان بالغ بر 20 طرح ثبت شده و تا آخر فروردین ماه امسال نیز فرصت ارائه طرح است.

نوروزی ادامه داد: امروز اولین برنامه آغاز طرح مرکز کتاب ایران با حضور در منزل جانباز 70 درصد منوچهر حمیدی اغاز شد.

وی اضافه کرد: مقرر است هر ماه یا حداقل سه ماه یکبار کتاب هایی را خدمت این جانباز ارسال نموده تا مطالعه نمایند و جوانان نیز از این طریق به سمت فرهنگ کتاب و کتابخوانی تشویق شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: اهدای کتاب به دو روش صورت می گیرد که حضور در مراسم و محلات کم برخوردار و دیگری اهدای کتاب به کتابخانه ها است که در سال 1401 بیش از 20 هزار جلد کتاب اهدا شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ملت ایران دلاورمردی و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان را هرگز از یاد نخواهد برد، گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری دلیرمردان شایسته ای هستند که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و آسمانی شدند و عده ای از این بزرگمردان در دفاع از خاک میهن و وطن با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود همانند حضرت اباالفضل العباس(ع) به مقام جانبازی رسیدند.

به گزارش ایبنا؛ مقرر شد به جانبازان بالای 70 درصد با هماهنگی بنیاد شهید و ایثارگران استان آذربایجان غربی هر سه ماه 5 عنوان کتاب اهدا گردد و بعلاوه در این ملاقات با ارایه هدایایی از منوچهر حمیدی، جانباز 70 درصد تجلیل شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "ثبت 20 طرح برای پایتختی کتاب ایران در ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 20 طرح برای پایتختی کتاب ایران در ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید