تیم ملی والیبال ایران کار سختی برای رفتن روی سکوی جهانی دارد

به گزارش انجمن آقای شرفی، به گزارش خبرگزای، مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیرحسین توخته در خصوص وضعیت تیم والیبیال جوانان در آستانه رقابت های جوانان جهان گفت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد. ما قبلاً دوبار برای مسابقات نوجوانان جهان و جوانان آسیا به بحرین آمده بودیم و این سومین مرتبه است که به این کشور سفر می کنیم، امیدوارم این بار هم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

تیم ملی والیبال ایران کار سختی برای رفتن روی سکوی جهانی دارد

وی ادامه داد: برای مسابقات جوانان جهان تمرینات زیادی انجام داده ایم، تیم خوبی داریم البته با تیم های بسیار قدرتمندی باید روبرو شویم و به همین خاطر کار سختی برای رفتن روی سکوی جهانی داریم.

سرعتی زن تیم والیبال جوانان با اشاره به اینکه بعضی از بازیکنان تیم جوانان برای آخرین سال است که در تیم جوانان حضور دارند، شرح داد: اگر این بازیکنان بتوانند در رقابت های جهانی عملکرد خوبی داشته باشند زودتر می توانند به پیراهن تیم ملی برسند اما مهمتر از هر چیزی این است که برای کشورمان افتخارآفرین شویم.

توخته درباره اضافه شدن یلی و حضرت پور به تیم جوانان، گفت: یلی و حضرت پور می توانند کمک زیادی به تیم کنند و بچه ها هم به خاطر حضور آنها انگیزه بیشتری پیدا کردند.

توخته در انتها درباره مهمترین حریفان ایران در این رقابت ها گفت: مهمترین حریفان ما روسیه و ایتالیا و برزیل هستند اما نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. چون هر تیمی که به بحرین آمده قدرتمند و مدعی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی والیبال ایران کار سختی برای رفتن روی سکوی جهانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال ایران کار سختی برای رفتن روی سکوی جهانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید