تیراندازی جمعی در شیکاگو یک کشته و 7 زخمی برجای گذاشت خبرنگاران

به گزارش انجمن آقای شرفی، در پی حادثه تیراندازی به طرف افراد حاضر در یک گردهمایی در یکی از محله های شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا، هشت نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفتند که یک نفر آن ها جان باخت.

تیراندازی جمعی در شیکاگو یک کشته و 7 زخمی برجای گذاشت خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی انجمن آقای شرفی، به گفته پلیس، صبح آدینه (به وقت آمریکا) هشت نفر هدف یک تیراندازی جمعی در یک گردهمایی در محله رایت وود شهر شیکاگو نهاده شدند که یکی از آن ها جان باخت.

به گزارش ای بی سی شیکاگو، قربانیان در یک گردهمایی بودند که دو نفر به روی آن ها آتش گشوندند. یک مرد 26 ساله هدف اصابت گلوله از ناحیه سر نهاده شد و در صحنه جان باخت. هفت نفر دیگر هم در جریان این حادثه زخمی شدند.

به گفته پلیس، چند سلاح از صحنه حادثه جمع آوری شد و کسی در این خصوص بازداشت نشده است.

بر اساس این گزارش، کارآگاهان همچنان در حال تحقیق در مورد عاملان این حادثه و انگیزه آن ها هستند.

سوم فروردین هم یک حادثه تیراندازی در سوپرمارکتی در ایالت کلرادو، دست کم 10 نفر از جمله یک افسر پلیس کشته شدند تا آمریکا شاهد یک روز خونین باشد.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می گردد که تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه ای قدرتمند است که تا به امروز کنگره این کشور اقدامی را برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور انجام نداده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تیراندازی جمعی در شیکاگو یک کشته و 7 زخمی برجای گذاشت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی جمعی در شیکاگو یک کشته و 7 زخمی برجای گذاشت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید