توسعه هتل های لوکس ماریوت
به گزارش انجمن آقای شرفی، گروه هتل های ماریوت، برنامه هایی برای رشد در بازار گردشگران تجمل گرا تدوین نموده است. ماریوت برنامه دارد در طول 5 سال آینده با سرمایه گذاری معادل 15 میلیارد دلار، 200 هتل لوکس را راه اندازی کند.

به نظر آرن سورنسون مدیر عامل گروه هتل های ماریوت، بازار میهمانان تجمل گرا و ثروتمند رو به افزایش است. سبد هتل های لوکس شرکت معادل 449 هتل با 8 برند مختلف می باشد که هریک ماهیت، شخصیت و تجربه متفاوتی را ارایه می دهند. گروه هتل های ماریوت برندهای موفقی نظیر The Ritz-Carlton، Moxy Hotels، JW Marriott Hotels & اقامتگاه، EDITION، Autograph Collection وAC Hotels by Marriott را به صنعت هتلداری جهان معرفی نموده است و میخواهد برند Renaissance Hotels را به صورت بین المللی توسعه دهد. آنها قصد دارند با استراتژی های تهاجمی، خود را به عنوان پیشرو در بازار هتل های لوکس معرفی نمایند.
منبع: breakingtravelnews.com
منبع: الی گشت