تور مسکو از 13 میلیون و 990 هزار تا 10 میلیون و 99 هزار تومان

به گزارش انجمن آقای شرفی، مسکو شهر جذابی برای گردشگران است که می توانند از لحظه لحظه های این سفر استفاده نموده و لذت ببرند. شما می توانید در این سفر از اتوبوس های توریستی بهره ببرید تا هزینه سفر کمتر گردد.

تور مسکو از 13 میلیون و 990 هزار تا 10 میلیون و 99 هزار تومان

مسکو، شهری مملو از موزه و گالری است که می توانید از آن ها بازدید کنید. اما بدون شک مهمترین جاذبه این شهر میدان سرخ است. میدان سرخ بیش از 500 سال بوده که در مرکز مسکو واقع شده است. ساختمان های باشکوه و ارزشمند اطراف آن، تاریخ پرحادثه شهر را یادآوری می نماید.

شما می توانید در همین مکان از کلیسای جامع سنت باسیل نیز بازدید کنید که آرامگاه لنین در آن واقع شده است.

اما جاذبه دیگر این میدان کاخ کرملین است. جالب است بدانید این میدان محلی برای کنسرت های بسیاری از خوانندگان مشهور بوده است.

کلیسای جامع سنت باسیل که در این میدان واقع شده است با آجرهای قرمز رنگ و گنبدهای پیازی شکل و پیچ در پیچ یکی از زیباترین مقاصر گردشگری این شهر بوده که عکس های بسیاری جلوی آن ثبت شده است.

موزه هنرهای زیبای پوشکین مرکز دیگری است که باید در این سفر از آن بازدید داشته باشید. این موزه مجموعه ای ارزشمند از 500 هزار اثر هنری را از زمان بازگشایی در سال 1912 تا به امروز جمع آوری نموده است.

یکی دیگر از مقاصد گردشگری گورستان نوودویچی بوده که از شکوه بسیاری برخوردار است و در سال 2004 در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

اما یکی دیگر از جذابیت های مسکو کرملین است. یک مجموعه تاریخی مستحکم در قلب مسکو است. این مجموعه یکی از شناخته شده ترین دژهای روسی با 5 کاخ، 4 کلیسای جامع و برج و دیوار به شمار می آید. در حال حاضر این مجموعه تاریخی به عنوان اقامتگاه رسمی رئیس جمهور روسیه مورد استفاده قرار گرفته است.

مسکو جاذبه های بسیار دیگری از جمله پارک گورکی، باغ الکساندر، موزه هنرهای مدرن مسکو، باغ وحش مسکو است.

در ادامه نگاهی به تورهای مسکو خواهیم داشت تا از قیمت آن ها با خبر شویم:

منبع: همگردی

به "تور مسکو از 13 میلیون و 990 هزار تا 10 میلیون و 99 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مسکو از 13 میلیون و 990 هزار تا 10 میلیون و 99 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید