تست میدانی تانک های ایرانی با حضور وزیر دفاع انجام شد

به گزارش انجمن آقای شرفی، وزیر دفاع از تانک های نیروهای مسلح در میدان تست تیراندازی و آزمایش عملیاتی بازدید و در جریان اقدامات سازمان صنایع دفاع در مورد بهینه سازی و ارتقای تانک های نیروهای مسلح نهاده شد.

تست میدانی تانک های ایرانی با حضور وزیر دفاع انجام شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری انجمن آقای شرفی، امیر سرتیپ حاتمی پس از افتتاح کارخانه و خط فراوری انبوه تایر خودروهای تاکتیکی و آفرود و همچنین افتتاح از خط بهینه سازی و ارتقاء توان عملیاتی تانک های نیروهای مسلح با حضور در میدان تست و سایت تیراندازی تانک ها، قدرت مانور و تیراندازی 4 حالته تانک ها را مورد بازدید قرار داد.

وزیر دفاع در این بازدید گفت: صنعت دفاعی بومی کشور عزیزمان با بهره گیری از تجربه گرانسنگ 8 سال دفاع مقدس توانسته است کلیه تجهیزات، ادوات و محصولات دفاعی و نظامی خود را با استفاده از علم و دانش بومی و بدون هیچگونه نیازی به بیرون از مرزها و یاری کشورهای بیگانه بهینه سازی کند.

امیر حاتمی توضیح داد: با تکیه بر شعار ما می توانیم توانسته ایم تمامی تانک های نیروهای مسلح اعم از ارتش و سپاه را به کارآمد ترین تجهیزات و تسلیحات روز، مسلح و فرآیند ارتقا دهیم و به روزرسانی در این تانک ها را با موفقیت به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف و راهبرد در صنعت دفاعی ارتقای توان و قدرت رزمی نیروهای مسلح در مقابل هر گونه تهدید احتمالی و تهدیدات آینده خواهد بود گفت: تحقق فرامین و تدابیر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) از اولویت های اصلی وزارت دفاع است و امروز در تعامل تنگاتنگ با ارتش و سپاه قدرتمند و سرافراز می توانیم تمام نیازهای رزم زمینی ارتش و سپاه را رفع نماییم.

لازم به ذکر است وزیر دفاع در این میدان تست واقعی شرایط اجرای عملیاتی تانک ها را در 4 حالت (تانک و هدف ثابت، تانک ثابت و هدف متحرک، تانک متحرک و هدف ثابت و تانک و هدف متحرک) مشاهده کرد.

4151/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "تست میدانی تانک های ایرانی با حضور وزیر دفاع انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست میدانی تانک های ایرانی با حضور وزیر دفاع انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید