بگوویچ: پرسپولیس می تواند برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان گردد، تیم ملی با مربیان کروات نتایج خوبی گرفته است

به گزارش انجمن آقای شرفی، سرمربی پیشین تیم فوتبال المپیک ایران اعتقاد دارد که تیم ملی ایران می تواند با مربیگری دراگان اسکوچیچ به نتایج خوبی دست پیدا کند.

بگوویچ: پرسپولیس می تواند برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان گردد، تیم ملی با مربیان کروات نتایج خوبی گرفته است

وینگو بگوویچ در مصاحبه با خبرنگار ورزشی انجمن آقای شرفی، درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال و انتقادهایی که بابت این انتخاب انجام شده است، مطرح نمود: این تصمیمی است که فدراسیون فوتبال ایران گرفته و باید به آن احترام گذاشت. من یک مربی هستم و طبیعتا نمی توانم در مورد همکارم طوری صحبت کنم که دور از مسائل حرفه ای گری در فوتبال باشد، خصوصا اینکه اسکوچیچ هموطنم است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد اینکه خیلی ها بر این عقیده اند که فدراسیون فوتبال باید مربی بزرگ تر و باتجربه تری را انتخاب می کرد، گفت: آنطور که من اطلاع داشتم، علی دایی و امیر قلعه نویی گرینه های اصلی بودند که در نهایت انتخاب نشدند. این موضوعی است که فدراسیون فوتبال ایران باید در موردش صحبت کند ولی اسکوچیچ مربی توانمندی است و در تیم های باشگاهی عملکرد خوبی داشته است. تیم ملی ایران در گذشته هم با مربیان کروات نتایج خوبی گرفته و امیدوارم با اسکوچیچ هم نتایج خوبی بگیرد.

سرمربی پیشین گل گهر در مورد مسابقات لیگ برتر و اینکه کدام تیم می تواند در لیگ سال جاری قهرمان گردد، تاکید نمود: رقابت در بالای جدول فشرده است و تراکتور هم خودش را به جمع مدعیان رسانده است. پرسپولیس فعلا صدرنشین است و سال جاری هم می تواند برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان گردد، البته از سپاهان و استقلال هم نباید غافل بود چون آنها هم شانس خوبی برای قهرمان شدن دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بگوویچ: پرسپولیس می تواند برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان گردد، تیم ملی با مربیان کروات نتایج خوبی گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگوویچ: پرسپولیس می تواند برای چهارمین فصل پیاپی قهرمان گردد، تیم ملی با مربیان کروات نتایج خوبی گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید