بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز تنگه بسفر

به گزارش انجمن آقای شرفی، رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر

در سفر به استانبول هیچ چیز بهتر و رمانتیک تر از غذا خوردن در فضای باز و تماشای چشم اندازی بی نظیر تنگه بسفر و شهر نیست. بسیاری از رستوران های استانبول به ویژه آن هایی که در طبقات بالا و روی پشت بام قرار دارند چنین چشم انداز بی نظیری را به مشتریان ارائه می نمایند و به همین دلیل هم بسیار پرطرفدار و محبوب هستند. اگر قصد سفر به استانبول را دارید و دوست دارید در حین غذا خوردن چشم انداز بی نظیر تنگه بسفر را تماشا کنید در این مطلب همراه خبرنگاران باشید. در ادامه بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر را به شما معرفی می کنیم.

بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز تنگه بسفر

رستوران سانست گریل | Sunset Grill and Bar

اولین رستورانی که در این لیست به شما معرفی می کنیم یک سوشی بار است که با تمام رستوران های استانبول تفاوت دارد. سرآشپزهای مجرب و سرشناس این رستوران، حسین ارسلان و همکار ژاپنی اش هیروکی تاکمورا با ارائه غذاهای خوشمزه و همین طور فضای بی نظیر، رستوران سانست گریل را به یکی از بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر تبدیل نموده اند. در این رستوران می توانید بهترین غذاهای ترکی، مدیترانه ای و ژاپنی شهر را امتحان کنید و در حین غذا خوردن از منظره و چشم انداز منحصر به فرد تنگه بسفر لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم بعد از غروب و برای شام به این رستوران بروید، زیرا چشم انداز بسفر در هنگام شب بسیار زیبا و رویایی است.

  • آدرس: Adnan Saygun Caddesi Yol Sokak No. 2 Ulus Parkı

رستوران میکلا | Mikla

یکی دیگر از بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر در بالای هل مارمارا پرا قرار گرفته و چشم اندازی پانوراما و 360 درجه به کل شهر و همین طور تنگه بسفر دارد. این رستوران که در بالای پشت بام هتل قرار گرفته چشم اندازی فوق العاده به منطقه تاریخی استانبول و جاذبه های مشهوری مثل ایاصوفیه دارد و فضایی بسیار رمانتیک و دلپذیر برای غذا خوردن فراهم نموده است. منوی رستوران میکلا از غذاهای ارگانیک و تهیه شده از تازه ترین مواد اولیه تشکیل شده است و طیف متنوعی از غذاها را در بر می گیرد. اگر دوست دارید قبل از غذا خوردن یک لیوان نوشیدنی خنک و دلچسب نوش جان کنید می توانید به قسمت بارِ رستوران بروید که چشم اندازی فوق العاده دلباز و رویایی دارد.

  • آدرس: The Mamara Pera, 15 Mesrutiyet Caddesi, Beyoglu

رستوران ووگ | Vogue

رستوران ووگ با چشم انداز تنگه بسفر و شهر زیبای استانبول و ارائه غذاهای خوشمزه و باکیفیت در بین مردم محلی و همین طور توریست ها محبوبیت زیادی پیدا نموده است. این رستوران طیف متنوعی از غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی را به مشتریان ارائه می نماید و یکی از بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر به حساب می آید. در رستوران ووگ می توانید در حالی که از منظره و چشم انداز فوق العاده زیبا لذت می برید از بین غذاهای مدیترانه ای، بیش از 70 نوع سوشی و نوشیدنی های مختلف به دلخواه سفارش بدهید و انتخاب کنید.

  • آدرس: Akaretler spor cad. no:92 BJK plaza a blok k:13 Beşiktaş, Istanbul

رستوران اولوس 29 | ULUS 29

یکی از بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر رستورانی کلاسیک به نام اولوس 29 است که با غذاهای لذیذ و خوشمزه، نوشیدنی های دلچسب و گوارا و چشم انداز و منظره بی نظیری که به تنگه بسفر دارد محبوبیت زیادی پیدا نموده است. در محله اولوس و با فاصله از هیاهو و شلوغی محله تکسیم می توانید به این رستوران بیایید و طیف متنوعی از غذاهای مدیترانه ای، ترکی و بین المللی را سفارش بدهید. غذا خوردن در این رستوران با چشم انداز فوق العاده ای که به تنگه بسفر و شهر استانبول دارد تجربه ای به یادماندنی و رویایی را برای شما به ارمغان می آورد.

  • آدرس: Adnan Saygun Caddesi Ulus Parkı İçi, Ulus

رستوران رینا | Reina

رستوران رینا با چشم اندازی فوق العاده ای که به تنگه بسفر و شهر استانبول دارد بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ترکی و بین المللی را به مشتریان ارائه می نماید و محبوبیت زیادی پیدا نموده است. رینا در واقع 6 رستوران و غذاخوری دارد که هرکدام با فضا و دکور بی نظیر و سرویس دهی عالی هواداران زیادی دارند.

  • آدرس: Muallim Naci Cad. No:44, Ortaköy, Istanbul

رستوران سوادا | Suada

سوادا یکی دیگر از بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر است که تجربه ای منحصر به فرد از استانبول جادویی و افسانه ای را در اختیار شما قرار می دهد. این رستوران دقیقا در اواسط تنگه بسفر قرار گرفته و چشم اندازی 360 درجه و پانوراما به شهر و بسفر دارد. این رستوران هم از 6 غذاخوری تشکیل شده که در هر کدام می توانید غذاهای مختلف بین المللی را سفارش بدهید: بهترین سوشی ها را در رستوران ایتسومی، کباب ها و غذاهای ترکی را در رستوران های سوادا کباب و اصلان، غذاهای خوشمزه ایتالیایی را در رستوران مزالونا و غذاهای دریایی را در جی بالیک و در آخر هم غذاهای متنوع بین المللی را در رستوران سوادا 360 استانبول تجربه کنید.

  • آدرس: Galatasaray Adası, Kuruçeşme, Istanbul

رستوران آنجلیک | Anjelique

رستوران آنجلیک مکانی برای تفریح، خوشگذرانی، لذت بردن از غذاهای خوشمزه و همین طور چشم انداز بی نظیر تنگه بسفر و شهر استانبول است. این رستوران مشهور و معتبر که در عین حال بخشی از آن به تفریحات شبانه هم اختصاص دارد در یک ساختمان سه طبقه در کناره بسفر و در محله اورتاکوی قرار گرفته است. طبقه همکف این رستوران که هم سطح دریاست به ارائه انواع آشپزی آسیایی اختثاث دارد و طبقه آخر هم بر غذاها و آشپزی خوشمزه و لذیذ مدیترانه ای تمرکز دارد. بعد از شام می توانید برای صرف یک نوشیدنی خنک و دلچسب به یکی از معروف ترین کلاب های شهر بروید و در حالی که از منظره فوق العاده استانبول و بسفر در شب لذت می برید نوشیدنی تان را میل کنید. نکته بسیار جالب در خصوص این رستوران این است که در هر طبقه موزیک و سبک آهنگ متفاوتی پخش می گردد و بنابراین هر کدام فضا و حال و هوای متفاوت و خاص خود را دارند. رستوران آنجلیک با سرویس دهی و خدمات فوق العاده اش یکی از بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر است و توریست ها و گردشگران زیادی برای غذا خوردن و تفریح به این مکان می آیند.

  • آدرس: Muallim Naci Cad. Salhane sok. No:5, Ortakoy, Istanbul

رستوران زعفران | Safran

رستوران سفران یا زعفران یکی دیگر از بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر است. این رستوران در طبقه آخر یک هتل بین المللی و معتبر قرار گرفته و منظره ای بی نظیر به قصرها، مساجد تاریخی و بسفر و حرکت کشتی ها در آب دارد. موسیقی سنتی ترکی که در فضا پخش می گردد باعث تکمیل شدن این تصاویر زیبا می گردد و فضایی رویایی و به یادماندنی را برای غذا خوردن به وجود می آورد. سرآشپزهای این رستوران پیروز به دریافت جایزه بهترین منو و غذا شده اند و بهترین و خوشمزه ترین غذاهای ترکی و عثمانی را در این فضای شیک و مجلل ارائه می نمایند.

  • آدرس: Asker Ocagi Cad. No:1, Taksim, Istanbul

رستوران توگرا | Tugra Restaurant & Lounge

رستوران توگرا به عنوان یکی از 50 رستوران رمانتیک در دنیا انتخاب شده است. بنابراین می توانید تصور کنید که با چه رستوران باشکوه و رویایی و مجللی روبرو خواهید شد. رستوران توگرا در طبقه اول هتل لوکس و 5 ستاره چراغان پالاس کمپینسکی قرار گرفته و با دکوراسیون سنتی عثمانی، موسیقی ترکی و چشم انداز فوق العاده ای که به تنگه بسفر دارد فضایی بی نظیر و به یاد ماندنی برای غذا خوردن به وجود آورده است. برای این که شبی خاطره انگیزتر داشته باشید پیشنهاد می کنیم میزهای تراس تابستانی توگرا را رزرو کنید که با نور شمع روشن شده و چشم اندازی بسیار زیبا به پل بسفر و دریا دارد. اگر در سفر به استانبول می خواهید تجربه ای مجلل و کاملا عثمانی را تجربه کنید به این قصر باشکوه بیایید و یک شام رمانتیک را با همسرتان میل کنید. رستوران توگرا بدون شک یکی از بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز بسفر است و شهرت و محبوبیت زیادی بین گردشگران پیدا نموده است.

  • آدرس: Ciragan Caddesi 32,34349 Istanbul

منبع: istanbulview.com

منبع: الی گشت

به "بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز تنگه بسفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های استانبول با چشم انداز تنگه بسفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید