برخی ایالت های آمریکا ماسک و دستگاه های تنفس مصنوعی غیرقابل استفاده دریافت کردند

به گزارش انجمن آقای شرفی، برخی ایالات و شهرهای آمریکا که ماسک، دستکش، دستگاه های تنفس مصنوعی و تهویه هوا و سایر تجهیزات لازم برای مقابله با ویروس کرونا را دریافت کرده اند، با یک اتفاق شگفت انگیز ناخوشایند روبرو شده اند.

برخی ایالت های آمریکا ماسک و دستگاه های تنفس مصنوعی غیرقابل استفاده دریافت کردند

به گزارش گروه بین الملل انجمن آقای شرفی به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که گسترش ویروس کرونا به نگرانی بزرگی در بین مردم آمریکا تبدیل شده است و کمبود تجهیزات پزشکی و درمانی و حفاظتی چالش بزرگی برای سیستم بهداشت و سلامت ایالات متحده به شمار می رود، برخی ایالت ها و شهرهایی که ماسک، دستکش، دستگاه تنفس مصنوعی و سایر تجهیزات پزشکی لازم برای مقابله با ویروس کرونا را درباره کرده اند، با یک شگفتی ناخوشایند روبرو شده اند: تجهیزات و اقلامی که غیرقابل استفاده است.

بر اساس این گزارش، حدود 6 هزار ماسک پزشکی ارسال شده به آلاباما قابل استفاده نبوده و تاریخ انقضای آن مربوط به سال 2010 میلادی است. از سوی دیگر بیش از 150 دستگاه تنفس مصنوعی و تهویه هوا نیز شکسته بوده و نیاز به تعمیر داشته است.

در اورگون نیز ماسک های تحویل داده شده، معیوب بوده و کارکنان بخش بهداشت و سلامت را در معرض آلودگی به ویروس کرونا قرار داده است.

کمبود تجهیزات پزشکی و محافظتی به یک چالش بزرگ برای پزشکان و پرستاران و کادر درمانی آمریکا تبدیل شده که در جبهه نخست مقابله با بحران ویروس کرونا قرار دارند.

با شیوع سریع ویروس کرونا، ایالت ها و شهرهای بیشتری در آمریکا نیاز به دستگاه های تنفس مصنوعی پیدا کرده اند.

تعداد زیادی از فرمانداران ایالت های آمریکا از تاخیر در تحویل تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود انتقاد و شکایت کرده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برخی ایالت های آمریکا ماسک و دستگاه های تنفس مصنوعی غیرقابل استفاده دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی ایالت های آمریکا ماسک و دستگاه های تنفس مصنوعی غیرقابل استفاده دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید