ببینید ، نزاع مرگبار یک پلنگ با مار پیتون غول پیکر ، حیات وحش کنیا شما را شگفت زده می نماید

به گزارش انجمن آقای شرفی، سافاری در پارک های حفاظت شده آفریقا یک تجربه هیجان انگیز است اما تصور کنید در حین گشت، یک نبرد جانانه را مشاهده کنید؛ این فیلم یکی از همین صحنه های نادر است.

ببینید ، نزاع مرگبار یک پلنگ با مار پیتون غول پیکر ، حیات وحش کنیا شما را شگفت زده می نماید

به گزارش انجمن آقای شرفی به نقل از لتست سایت، تماشای نزاع مرگبار یک پلنگ با مار پیتون برای بقا باورنکردنی است. ظاهرا ماجرای بقای شایسته ترین ها در طبیعت، فراتر از تصور ماست اما تماشای چنین نبردی بسیار نادر است.

کلینت سنت، که مسئول گشت های سافاری در پارک حیات وحش کنیا است گفت یکی از مهمانانش، سوزی مول، در یک گشت جنگلی پیروز به ثبت صحنه ای شده که حیرت انگیز است. یک پلنگ که سوزی او را احمق توصیف می نماید با یک مار بزرگ الجثه درافتاد و خاتمهی عجیب رقم زد.

حدود دو ماه قبل، این مهمانان آمریکایی در کمپی در مثلث مارا اقامت کردند تا در منطقه ها حفاظت شده و طبیعت بکر کنیا گردش نمایند. در یک بعد از ظهر که مهمانان مشغول گشت بودند با پلنگی روبرو شدند که به نظر می رسید در خصوص چیزی کنجکاو است. کلینت سنت با علم به اینکه پلنگ آماده شکار شده، وسیله نقلیه را متوقف کرد و تعیین شد این پلنگ به یک پیتون صخره ای بزرگ آفریقایی علاقه مند است!

  • ببینید | خاتمه خنده دار دعوای کانگوروهای غول پیکر | کانگورو برنده از کار خودش حیرت زده شد!

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، نزاع مرگبار یک پلنگ با مار پیتون غول پیکر ، حیات وحش کنیا شما را شگفت زده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، نزاع مرگبار یک پلنگ با مار پیتون غول پیکر ، حیات وحش کنیا شما را شگفت زده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید