بارش باران و تگرگ در بعضی استان ها ، کاهش دمای 4 تا 8 درجه ای در استان های شمالی ، گرمترین و خنک ترین مرکز استان کشور

به گزارش انجمن آقای شرفی، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران و تگرگ در بعضی استان ها و کاهش دمای 4 تا 8 درجه ای در نوارشمالی کشور اطلاع داد.

بارش باران و تگرگ در بعضی استان ها ، کاهش دمای 4 تا 8 درجه ای در استان های شمالی ، گرمترین و خنک ترین مرکز استان کشور

به گزارش انجمن آقای شرفی، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی روز آدینه (3 شهریور) در شمال استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، استان های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شنبه (4 شهریور) علاوه بر این منطقه ها در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت، در بعضی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می گردد. شدت بارش در روز شنبه و در استان های ساحلی خزر و خراسان شمالی است.

وی اضافه کرد: یکشنبه (5 شهریور) در استان های ساحلی خزر، اردبیل و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ خواهد داد. روزهای آدینه تا یکشنبه کاهش 4 تا 8 درجه ای دما در نوار شمالی کشور پیش بینی می گردد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا روز دوشنبه(6 شهریور) در جنوب استان های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق پراکنده و سه شنبه(7شهریور) در شمال غرب و سواحل غربی کشور بارش پیش بینی می گردد.

ضیاییان گفت: آدینه در شرق کشور، شنبه در شمال شرق، شرق، جنوب غرب و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و روز دوشنبه در جنوب غرب کشور وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: آدینه و شنبه دریای خزر مواج است.

وی درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (4 شهریور) کمی ابری و گاهی افزایش باد و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 36 و روز یکشنبه (5 شهریور)کمی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای 23 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در سرانجام گفت: طی امروز و فردا (3 و 4 شهریور) اهواز با دمای 48 و 47 درجه سانتیگراد گرمترین و طی امروز زنجان و همدان با دمای13درجه سانتیگراد و فردا همدان با دمای 11 خنک ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بارش باران و تگرگ در بعضی استان ها ، کاهش دمای 4 تا 8 درجه ای در استان های شمالی ، گرمترین و خنک ترین مرکز استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران و تگرگ در بعضی استان ها ، کاهش دمای 4 تا 8 درجه ای در استان های شمالی ، گرمترین و خنک ترین مرکز استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید