ایپکس لجندز موبایل بهار سال آینده به کار خود سرانجام خواهد داد

به گزارش انجمن آقای شرفی، بازی ایپکس لجندز (Apex Legends) یکی از محبوب ترین عناوین بتل رویال است. به همین علت زمانی که نسخه موبایل این بازی معرفی گردید، با استقبال بسیار زیادی روبرو شد. شرکت سازنده این بازی یعنی ریسپاون (Respawn) نیز پشتیبانی خوبی از آن نموده و باعث شد تا موفقیت نسبتاً خوبی روی این پلتفرم کسب کند. حال اعلام شده که در بهار سال آینده پشتیبانی از بازی ایپکس لجندز موبایل متوقف خواهد شد.

ایپکس لجندز موبایل بهار سال آینده به کار خود سرانجام خواهد داد

بازی ایپکس لجندز موبایل بهار سال جاری به طور رسمی عرضه شد. شما می توانید این بازی را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید. با این حال اینطور که به نظر می رسد عمر آن به کمتر از یک سال نرسیده، شرکت سازنده توسعه آن را متوقف خواهد نمود. ریسپاون در یک بیانیه بیان کرد که دیگر نمی تواند به پشتیبانی از این بازی ادامه دهد.

این تصمیم ناگهانی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد. به علت اینکه ایپکس لجندز موبایل عملکرد چندان بدی نداشت. این بازی نسبتاً پرطرفدار بوده و در هنگام عرضه نیز عملکرد بسیار خوبی داشت. اینکه چرا ریسپاون تصمیم گرفته به پشتیبانی از آن سرانجام دهد، هنوز معین نیست.

بحث اینجاست که رقابت در پلتفرم موبایل با پلتفرم های دیگر کمی تفاوت دارد. در اصل پلتفرم موبایل یک پلتفرم بسیار گسترده بوده و هواداران زیادی دارد. با این حال عدم موفقیت یک بازی به عوامل زیادی بستگی دارد. سؤالات زیادی حول خریدهای درون برنامه ای در این بازی وجود داشته که اینطور که به نظر می رسد پول کاربران به آن ها برگردانده نخواهد شد. این باعث می گردد تا بسیاری از هواداران از شرکت های الکترونیک آرتز و ریسپاون ناامید بشوند. به علت اینکه عمر این بازی بسیار کم بوده و کاربران نتوانستند از محتوای خریداری شده به میزان حتی یک سال استفاده نمایند.

منبع: Gematsu.com

دسته بازی بک بون مدل BB02WS

5,360,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایپکس لجندز موبایل بهار سال آینده به کار خود سرانجام خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایپکس لجندز موبایل بهار سال آینده به کار خود سرانجام خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید