ایران آماده نهایی کردن توافق خوب است؛ طرف های غربی خطوط قرمز را بپذیرند آماده حضور در وین هستم

به گزارش انجمن آقای شرفی، تهران (پانا) - وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه ما برای نهایی کردن توافق خوب و فوری آمادگی داریم، گفت حضور وزرای خارجه در وین و اعلام توافق نهایی، منوط به رعایت کامل خطوط قرمز اعلامی جمهوری اسلامی ایران، از جمله موضوع تضمین مؤثر اقتصادی است.

ایران آماده نهایی کردن توافق خوب است؛ طرف های غربی خطوط قرمز را بپذیرند آماده حضور در وین هستم

به گزارش روابط عمومی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، در تماس تلفنی جوزب بورل با حسین امیرعبداللهیان، آخرین نتایج مذاکرات وین برای لغو تحریم ها مورد بحث و مصاحبه قرار گرفت.

جوزف بورل در این گفت وگوی تلفنی اظهار کرد: از نظر ما عمده درخواست های جمهوری اسلامی ایران در توافق پیشِ رو مورد توجه قرار گرفته است. ما به عنوان هماهنگ کننده مذاکرات ایران و 1+4 مایلیم بگوییم که گفت وگوها در راستا پیشرفت و رسیدن به نتیجه نهایی واقع شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از تلاش های هماهنگ کننده عالی اتحادیه اروپا در مذاکرات وین، گفت: ما برای نهایی کردن توافق خوب و فوری آمادگی داریم.

امیرعبداللهیان در عین حال متذکر شد که شتاب زدگی و عجله طرف غربی نمی تواند مانع رعایت خطوط قرمز ایران شود.

وی با استقبال از نهایی کردن هر چه زودتر توافق متذکر شد: لازمه حضور وزرای خارجه در وین و اعلام توافق نهایی، رعایت کامل خطوط قرمز اعلامی ایران و از جمله موضوع تضمین مؤثر اقتصادی است.

امیرعبداللهیان تأکید کرد: دکتر باقری و کارشناسان ارشد کشورمان در مشورت مستمر و فعال با همه هیأت ها در وین می مانند. هیأت کشورمان با جدیت به تلاش برای رسیدن به توافق نهایی و خوب ادامه خواهد داد.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: هر زمانی که طرف های غربی خطوط قرمز به جای مانده و اعلام شده ما را بپذیرند، آماده حضور در وین هستم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ایران آماده نهایی کردن توافق خوب است؛ طرف های غربی خطوط قرمز را بپذیرند آماده حضور در وین هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران آماده نهایی کردن توافق خوب است؛ طرف های غربی خطوط قرمز را بپذیرند آماده حضور در وین هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید