ایده های جذاب تزیین دکور خونه با گل و گیاه

به گزارش انجمن آقای شرفی، زندگی بدون سرسبزی و گل و گیاه آسون نیست. آنها نشون دهنده طبیعت هستند و ما را آرام و فضای زندگی را آرامش بخش میکنند. داشتن یک باغ پر از گل یا حیاط خلوت سرسبز کافی نیست بلکه باید تعدادی از این گیاهان پرطراوت را به محیط خونه وارد کنیم. استفاده از گلها و گیاهان در دکوراسیون داخلی بهترین و مؤثرترین راهیه که به خوبی فضای خونه رو جذاب و زنده نشون میده. رنگ سبز آنها به هر گوشه خونه روح میبخشه که در ادامه نمونه هایی از بهترین روشهای استفاده از گل و گیاهان در دکوراسیون داخلی را خواهیم دید.

ایده های جذاب تزیین دکور خونه با گل و گیاه

ایده هایی برای داشتن دکور داخلی سبز و جذاب

قراردادن چند گلدون گل محیط خونه رو تغییر میده و فضارو جذاب نشون میده و باعث میشه تا خونه ای پر از گل داشته باشین و دکور خونه بیشتر به چشم بیاد. انتخاب گلدان های زیبا و مطابق سلیقه که از گلهای مورد علاقتون پر شده در کنار سایر دکوریهای خونه مثل آینه یا قراردادن گل ها روی میز، فضای اتاق را زیباتر نشون میده.

گلها انقدر زیبا و دوست داشتنی هستند که به راحتی میشه برای تزیین هر گوشه اتاق از آنها استفاده کرد. قرار دادن گلدان ها روی لبه پنجره، آویزان کردن آنها از سقف اتاق یا چیدن آنها کنار هم روی زمین در راهروی ورودی گرفته تا حمام و سرویس بهداشتی به داشتن دکوراسیون لوکس و جذاب یاری میکنه.

تزیین دکوراسیون داخلی با درختچه های آپارتمانی

اگه دوست دارین خانه ای با اتاق های شیک داشته باشین حتما در هر اتاق جایی برای قراردادن بونسای و درختچه های آپاتمانی سبز و زیبا درنظربگیرید. شاید این نوع گیاهان به توجه بیشتری نیازداشته باشند اما اگر آنها را نادیده نگیرید به راحتی میتوان از آنها برای قرار دادن در هر فضای خونه بهره ببرید.

یک ایده جذاب دیگه استفاده از درختچه های میوه برای تزیین دکوراسیون داخلی خونست. این درختچه ها با میوه هایی که دارند بسیار جذابتر از سایر گونه های گل و گیاه هستند.

برای گلها گلدانهای جذاب و منحصر بفرد تهیه کنید

انتخاب گلدون و زیرگلدونی مناسب که ظاهر جذابی داشته بسیار مهم و تأثیرگذاره که علاوه بر برجسته کردن دکور به زیباتر شدن و بیشتر به چشم اومدن گلها هم یاری میکنه. انواع گلدانهای چوبی، سبدی و بافته شده، سفالی، مسی و بتنی در ابعاد و شکل های متنوع هندسی، مینیاتوری و عروسکی وجود داره که طبق علاقه و سلیقه میشه از آنها به شکل هماهنگ با دکور یا با رعایت کنتراست استفاده کرد.

منبع: مجله الکترونیک دونفره

به "ایده های جذاب تزیین دکور خونه با گل و گیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های جذاب تزیین دکور خونه با گل و گیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید