اپلیکیشن های کاربردی در کشور سوئد

به گزارش انجمن آقای شرفی، اپلیکیشن های کاربردی سوئد

در گذشته وقتی قصد داشتید تا خود را برای تعطیلات یا زندگی در یک شهر آماده کنید این موضوع فکر را مشغول می کرد که احتمالا ضروری است چندین نقشه و کتابچه راهنما همراه خود داشته باشید اما دیگر این وسایل منسوخ شده اند. امروزه تمامی اطلاعات ضروری می تواند در جیب شما و در تلفن همراهتان وجود داشته و تنها با چند کلیک بتوانید به آن دسترسی پیدا کنید. از سوی دیگر این موضوع به معنی وجود فضای بیشتر در چمدان شما خواهد بود و می توانید وسایل و لباس های بیشتری را همراه با خود داشته باشید. اپلیکیشن های کاربردی سوئد از جمله مواردی است که برای افرادی که در این کشور زندگی نموده و یا برای مسافرت به آنجا می فرایند می تواند راهگشا باشد. پس با خبرنگاران همراه شوید تا اپلیکیشن های کاربردی سوئد را برایتان معرفی نماییم.

اپلیکیشن های کاربردی در کشور سوئد

تریپوسو (Triposo) | راهنمای سفری استکهلم

اپلیکیشن های کاربردی سوئد در خصوص راهنمای شهر استکهلم بسیار زیاد می باشد اما Triposo دارای بیشترین امتیاز است. این یک برنامه رایگان بوده که شما می توانید آن را به نسخه کامل ارتقا دهید. در این اپلیکیشن اطلاعاتی در خصوص منظره ها، موزه ها، رستوران ها، راهنمای کوچکی برای سفرهای روزانه و یک نقشه آفلاین برای یاری به احتیاجهای شما می باشد. این اپلیکیشن برای افراد تازه وارد به استکهلم بسیار مفید می باشد.

استریت کاک (StreetKäk) | راهنمای رستوران های خیابانی

هر کسی حداقل یکبار بخشی از تعطیلات خود را در پی پیدا کردن رستورانی خوب که هزینه آن بالا نباشد خراب نموده است. رستوران های استکهلم اغلب گران بوده اما بسیاری از فروشندگان خیابانی همراه با کامیون های خود غذاهای خوشمزه ای را که قیمت آن نیز مناسب باشد ارائه می نمایند. یکی از اپلیکیشن های کاربردی سوئد که در این کشور پرطرفدار است نیز StreetKäk بوده که در واقع فروشنگان خیابانی و کامیون هایی که غذا ارائه می نمایند را به شما نشان داده و می توانید منوها، قیمت ها و زمان حضور آن ها را نیز مشاهده نمایید.

آنلاین پیزا (OnlinePizza) | خدمات تحویل غذا

روش دیگر برای اینکه از دست رستوران های گران قیمت فرار کنید این است که از طریق یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی سوئد به نام OnlinePizza غذای خود را در خانه سفارش دهید. در این اپلیکیشن کاربردی گزینه های متنوعی از سوشی، همبرگر، پیتزا و انواع دیگری از غذاها وجود داشته و علاوه بر این شما می توانید رستوران های نزدیک محل زندگی خود را انتخاب نمایید. این اپلیکیشن به زبان سوئدی بوده اما دستورالعمل انگلیسی در خصوص نحوه استفاده از آن وجود دارد. فقط مطمئن شوید که این اپلیکیشن در منطقه زندگی شما فعال خواهد بود.

قلعه های سلطنتی سوئد (Swedish Royal Palaces)

اقامتگاه ها و کاخ های فعلی و سابق خانواده سلطنتی سوئد مطمئنا یکی از مکان های برجسته برای هر فردی است که به این کشور سفر می نماید. این اپلیکیشن کاربردی سوئد اطلاعات مربوط به ساعت ها، قیمت ها و روش دسترسی به 10 کاخ سلطنتی سوئد را برای شما فراهم می نماید. علاوه بر این، این اپلیکیشن دارای تورهای خودگردان همراه با تصاویر و ویدئوهایی است که اطمینان می دهند تا شما چیزی را از دست ندهید. این برنامه که به تازگی راه اندازی شده توانسته نمره 4.2 از 5 را دریافت نماید.

عاشقان غذای استکهلم (Food Lovers Stockholm) | راهنمای رستوران ها

اگرچه که فروشندگان خیابانی غذاها و بعلاوه اپلیکیشن تحویل غذا می توانند تا مقدار زیادی در اندازه هزینه های شما صرفه جویی نمایند اما احتمالا قصد دارید چند وعده غذا را در رستوران های متنوع تجربه نمایید. یکی از اپلیکیشن های کاربردی سوئد که راهنمای مستقلی از رستوران های این کشور به خصوص شهر استکهلم می باشد می تواند گزینه های متنوعی از کافه ها تا رستوران ها را برایتان دسته بندی نماید. در این اپلیکیشن می توانید اطلاعات، عکس ها، ساعت کار و دستورالعمل های هر رستوران را مشاهده نمایید.

تاکسی 020 (Taxi 020)

گردشگران و افرادی که به کشور سوئد سفر می نمایند باید بدانند که هزینه کرایه تاکسی در این کشور تنظیم شده نیست. همواره ضروری است که نشان زرد را کنترل کنید تا اندازه هزینه شما را بر اساس هر کیلومتر نشان داده و بدانید که ضروری است چه اندازه پرداخت نمایید. با استفاده از یکی از اپلیکیشن های کاربردی سوئد به نام Taxi 020 شما می توانید به راحتی برای حمل و نقل خود از تاکسی استفاده نمایید. این یک شرکت معتبر بوده و روشی جالب برای جلوگیری از هزینه های زیادی می باشد. از سوی دیگر اپلیکیشن بین المللی اوبر (Uber) نیز در هر دو شهر استکهلم و گوتنبرگ قابل دسترس می باشد.

اسپونتانو (Spontano) | رویدادهای استکهلم

اسپونتانو یکی از برترین اپلیکیشن های کاربردی سوئد بوده که به شما جالب توجه ترین رویدادهای شهر استکهلم را نشان می دهد. این نرم افزار برای مسافرانی که به صورت انفرادی سفر نموده و یا برای تمامی افرادی که تمایل دارند تا سفر خود را برنامه ریزی نمایند بسیار مفید می باشد. شما حتی می توانید بلیط های این رویدادها را در داخل برنامه خریداری نمایید و از مزایای منحصر به فرد آن بهره مند شوید. رویدادهای این اپلیکیشن شامل انواعی از برنامه های ورزشی، موسیقی، کمدی و موارد بیشتری نیز می باشد. مواردی از جمله حتی یک جلسه یوگا در فضای باز نیز در این نرم افزار وجود خواهند داشت. این اپلیکیشن با استقبال بسیار زیاد بین مسافران و افرادی که در کشور سوئد زندگی می نمایند باعث شده تا بتواند 5 ستاره را دریافت کند.

نقشه حمل و نقل استکهلم (SL Transit Map Stockholm) | برنامه ریز حمل و نقل

یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی سوئد SL Transit Map Stockholm بوده که یک برنامه رسمی از شرکت حمل و نقل کشور سوئد می باشد. این برنامه به شما نقشه راستاهای وسایل حمل و نقل عمومی را در کنار برنامه زمانبندی متروها، اتوبوس ها، قطارها، ترامواها و کشتی ها نمایش می دهد. از طریق این نرم افزار شما می توانید نزدیکترین ایستگاه خود را پیدا نموده و مناسب ترین راستا برای رسیدن به مقصد را انتخاب نمایید.

اند بونوس (And a bonus) | سرویس های بهداشتی عمومی

پیدا کردن توالت های عمومی در شهر استکهلم و سایر شهرهای کشور سوئد کار ساده ای نیست. این یکی از اپلیکیشن های کاربردی سوئد بوده که نزدیکترین سرویس بهداشتی را به یاری تصاویر گوگل به شما ارائه می نماید. توالت های رایگان در این برنامه با رنگ سبز و سرویس هایی که احتیاج به پرداخت دارند با رنگ آبی نمایش داده می گردد.

بدپلاستن (Badplatsen)

یکی از اپلیکیشن های کاربردی سوئد در شهر گوتنبرگ برنامه ای می باشد که نزدیکترین دریاچه ها و استخرها را که برای شنا می باشد به شما نمایش می دهد. شما می توانید تمامی مکان هایی که برای شنا کردن قابل دسترس است را مشاهده نموده و این نرم افزار حتی درجه حرارت آب را نیز در ماه های تابستان اعلام می نماید. البته که ضروری است دقت نمایید که این اپلیکیشن به زبان سوئدی می باشد.

کارما (Karma) | نجات مواد غذایی فروش نرفته

با وجود اینکه کشور سوئد در زمینه حفاظت از محیط زیست فعالیت زیادی می نماید اما هنوز نیز مواد غذایی بسیاری وجود داشته که تبدیل به زباله می شوند. کارما یکی از اپلیکیشن های کاربردی سوئد بوده که اجازه می دهد سوپرمارکت ها و رستوران ها غذای مازاد خود را در آن تبلیغ نموده و با قیمتی نزدیک به رایگان به فروش برسانند. این نوع از مواد غذایی بیشتر مورد درخواست دانش آموزانی است که شرایط مالی آن ها سطح بالا نمی باشد.

بلاکت (Blocket)

اگر شما در پی یک دوچرخه، یک مبلمان برای اتاق یا آپارتمان نو خود و یا حتی مکانی نو برای زندگی می شد، یکی از اپلیکیشن های کاربردی سوئد نرم افزار بلاکت می باشد. این برنامه اساسا یک بازار آنلاین بوده که افراد کالاهای دست دوم خود را برای فروش گذاشته، آپارتمان اجاره نموده و حتی می توانند در پی شغل بگردند. جستجو کردن در آن بسیار آسان بوده به خصوص اگر شما سریعا احتیاج به مکانی برای زندگی داشته باشید. این برنامه نیز به زبان سوئدی بوده بنابراین در مجموع احتیاج است تا شما مهارت های خود را در این زبان افزایش دهید.

منبع: www.thelocal.se

منبع: الی گشت

به "اپلیکیشن های کاربردی در کشور سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های کاربردی در کشور سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید